Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

" consumer"
316 wyników
[1-20] [21-40] [41-60] [61-80] [81-100] [101-120] [121-140] [141-160] [161-180] [181-200] [201-220] [221-240] [241-260] [261-280] [281-300] [301-320]

1. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Świetlik K. TRENDS IN BEHAVIOUR OF MODERN FOOD CONSUMERS IN POLAND pdf
2. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Waśkowski Z. DETERMINANTS OF THE CO-CREATION OF CONSUMER VALUE ON THE SPORTS EVENT MARKET pdf
3. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Kowalska M. THE BLOG AS A COMMUNICATION TOOL IN THE ASSESSMENT OF YOUNG CONSUMERS - THE RESULTS OF EMPIRICAL RESEARCH pdf
4. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Trębska P. FOOD SELF-SUPPLY IN NEW CONSUMER TRENDS pdf
5. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2020
Hubeni Y., Krupa O., Krupa V., Raiter N. Globalization and Local Determinants of HORECA Customers Market Behavior in the Wholesale Food Market pdf
6. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Stańczak-Strumiłło K. Instytucjonalne wykluczenie emerytalne w wąskim ujęciu jako rodzaj wykluczenia finansowego w Polsce pdf
7. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Kondak A., Konior A., Tarczydło B. SELECTED UNDERTAKINGS OF SHARING TRANSPORT SERVICES BY CONTEMPORARY CONSUMERS: RESEARCH RESULTS pdf
8. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2019
Dudziński M., Wasilewska E. Application of conjoint analysis in the study of the wine consumers’ preferences pdf
9. Roczniki Naukowe Ekonomii Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich, 2019
Maciejczak M. Korzyści zewnętrzne prowadzenia zrównoważonych winnic w Polsce w warunkach zmian klimatu pdf
10. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2019
Brągiel E., Miś T. CHANGES IN THE ORGANIC PROCESSING IN POLAND IN THE YEARS 2004-2017 pdf
11. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Gomoła B., Jaska E., Werenowska A. Wykorzystanie influencer marketingu w kreowaniu wizerunku marki pdf
12. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2019
Dubicki P., Kułyk P. Uwarunkowania zachowań konsumentów na rynku żywności ekologicznej pdf
13. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2019
Kułyk P., Michałowska M. Cena a gotowość do zapłaty za określone produkty ekologiczne na przykładzie mieszkańców województwa lubuskiego pdf
14. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Biernat-Jarka A. ASSESSMENT OF GREENING IN THE CONTEXT OF PROVIDING ENVIRONMENTAL PUBLIC GOODS IN AGRICULTURE pdf
15. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2019
Góral J., Rembisz W. Marże marketingowe i wartości dodane w łańcuchu dostaw żywności w Polsce pdf
16. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2019
Ozimek I., Szlachciuk J. CONSUMERS' AWARENESS OF THEIR RIGHTS WHEN SHOPPING FOR FOOD ONLINE AMONG PEOPLE AGED OVER 45 pdf
17. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2019
Grabowska B., Radzymińska M. Ocena postaw prozdrowotnych konsumentów nabywających żywność w sklepach specjalistycznych pdf
18. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Bludova T., Kudenko O., Tokar V., Wasilewska N. EVALUATION OF TARGET MARKET SEGMENTS FOR ENTERPRISES pdf
19. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2019
Kozhukhіvska R., Rybchak V., Sakovska О. Using of modern information and communication technologiesin the tourism pdf
20. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Ankiel M., Sojkin B. PURCHASE DETERMINANTS OF DURABLE GOODS FOR RESIDENTS OF LARGE CITIES IN POLAND pdf