Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

" interesariusz"
21 wyników
[1-20] [21-40]

1. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Błach J., Wieczorek-Kosmala M. Przesłanki działań odpowiedzialnych społecznie w kontekście czynników kreacji wartości przedsiębiorstwa: wyniki badań pdf
2. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Dąbrowski T. Wykorzystanie stron internetowych w komunikowaniu polityki społecznej odpowiedzialności przez spółki publiczne notowane na GPW w Warszawie pdf
3. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2018
Oliński M., Szamrowski P. Wykorzystanie Twittera w działalności organizacji pożytku publicznego pdf
4. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2018
Błach J., Łukasik G. POLITYKA DYWIDENDY SPÓŁEK KAPITAŁOWYCH W WARUNKACH KONFLIKTOWYCH OCZEKIWAŃ INTERESARIUSZY pdf
5. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2018
Comporek M. Zarządzanie wynikiem finansowym w przedsiębiorstwach spożywczych pdf
6. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2017
Ratajczak M. Wybrane działania na rzecz społeczności lokalnej w aspekcie koncepcji CSR (w świetle badań własnych) pdf
7. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2017
Pokojski Z. Uwarunkowania zarządzania wartością przedsiębiorstwa - kontekst Grupy Azoty Puławy pdf
8. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2017
Szymoniuk B. KLASTER JAKO SIEĆ INTERESARIUSZY WEDŁUG ZAŁOŻEŃ MARKETINGU 3.0 pdf
9. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2016
Stawicka E. Aspekt społecznej odpowiedzialności w turystyce pdf
10. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2016
Oliński M., Szamrowski P. Potencjał dialogowy witryn internetowych organizacji pożytku publicznego - podejście relacyjne pdf
11. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2015
Rzemieniak M. Promocja marketingowa działań innowacyjnych na przykładzie sektora OZE w regionie lubelskim pdf
12. Zarządzanie Finansami i Rachunkowość, 2015
Stępień M. Nadzór korporacyjny w sektorze bankowym pdf
13. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2015
Waśkowski Z. Wykorzystanie teorii interesariuszy w procesie kształtowania strategii marketingowej organizacji sportowych pdf
14. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Dmitruk J., Krzyżanowska K. Relacje inwestorskie jako narzędzie kształtowania reputacji spółek giełdowych pdf
15. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Bobola A. Prosument w opiniach polskich konsumentów pdf
16. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Golik-Górecka G. Elementy platformy strategii marketingowo-finansowej pdf
17. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Grzybek M., Kawa M. Uwarunkowania rozwoju społecznej odpowiedzialności biznesu w przedsiębiorstwach spółdzielczych pdf
18. Zarządzanie Finansami i Rachunkowość, 2013
Pokynchereda V., Pravdyuk N. Inwestowanie w kapitał ludzki: aspekt rachunkowości pdf
19. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Glińska E. HOW TO SEARCH THE PLACE BRAND IDENTITY DISTINGUISHED FEATURES? THE LOCAL STAKEHOLDERS' PERSPECTIVE pdf
20. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Rybak A. Zarządzanie marką w e-przestrzeni pdf