Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

" media społecznościowe"
7 wyników
[1-20]

1. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2018
Oliński M., Szamrowski P. Wykorzystanie Twittera w działalności organizacji pożytku publicznego pdf
2. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2016
Werenowska A. Social media jako narzędzie komunikacji przedsiębiorstwa z klientami pdf
3. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2016
Kaczorowska-Spychalska D. Media społecznościowe w procesie komunikacji marek sektora spożywczego pdf
4. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Mącik R., Nalewajek M. THE IMPACT OF VIRTUAL COMMUNITIES ON ENHANCING HEDONISTIC CONSUMER ATTITUDES pdf
5. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Liczmańska K. Social media jako przestrzeń komunikacji z klientem w branży alkoholi wysokoprocentowych pdf
6. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Płuciennik J. Badanie społeczności jako wyzwanie współczesnych badań marketingowych pdf
7. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Koszembar-Wiklik M. Media społecznościowe w strategii public relations miast pdf