Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

" social media"
10 wyników
[1-20]

1. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Lupa-Wójcik I. STUDENT ATTITUDES TOWARD THE USE OF CHATBOTS IN CUSTOMER SERVICE pdf
2. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2018
Oliński M., Szamrowski P. Wykorzystanie Twittera w działalności organizacji pożytku publicznego pdf
3. Annals of Marketing Management and Economics, 2018
Roth A., Zawadzki T. INSTAGRAM AS A TOOL FOR PROMOTING SUPERFOOD PRODUCTS pdf
4. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2017
Lemanowicz M. Rola promocji w kreowaniu wizerunku regionu – instrumenty, narzędzia, trendy. Przykład województwa świętokrzyskiego pdf
5. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2016
Werenowska A. Social media jako narzędzie komunikacji przedsiębiorstwa z klientami pdf
6. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2016
Kaczorowska-Spychalska D. Media społecznościowe w procesie komunikacji marek sektora spożywczego pdf
7. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2015
Pawlewicz A., Szamrowski P. Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji z klientem na przykładzie firm sektora piwowarskiego pdf
8. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Mącik R., Nalewajek M. THE IMPACT OF VIRTUAL COMMUNITIES ON ENHANCING HEDONISTIC CONSUMER ATTITUDES pdf
9. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Liczmańska K. Social media jako przestrzeń komunikacji z klientem w branży alkoholi wysokoprocentowych pdf
10. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Koszembar-Wiklik M. Media społecznościowe w strategii public relations miast pdf