Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

" stakeholder"
42 wyników
[1-20] [21-40] [41-60]

1. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Błach J., Wieczorek-Kosmala M. Przesłanki działań odpowiedzialnych społecznie w kontekście czynników kreacji wartości przedsiębiorstwa: wyniki badań pdf
2. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Dąbrowski T. Wykorzystanie stron internetowych w komunikowaniu polityki społecznej odpowiedzialności przez spółki publiczne notowane na GPW w Warszawie pdf
3. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2018
Bagińska M., Klepacka A. The Use of CSR Measurement Matrix in the Aspect of Sustainable Development pdf
4. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2018
Oliński M., Szamrowski P. Wykorzystanie Twittera w działalności organizacji pożytku publicznego pdf
5. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2018
Błach J., Łukasik G. POLITYKA DYWIDENDY SPÓŁEK KAPITAŁOWYCH W WARUNKACH KONFLIKTOWYCH OCZEKIWAŃ INTERESARIUSZY pdf
6. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2018
Paluszak G., Wiśniewska-Paluszak J. ECO-INDUSTRIAL BANK ATTENDANCE TO ECO-INDUSTRIAL SYMBIOSIS pdf
7. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2018
Comporek M. Zarządzanie wynikiem finansowym w przedsiębiorstwach spożywczych pdf
8. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2017
Ratajczak M. Wybrane działania na rzecz społeczności lokalnej w aspekcie koncepcji CSR (w świetle badań własnych) pdf
9. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2017
Krzyżanowski J. Krajowe systemy zapewnienia jakości żywności w wybranych krajach Unii Europejskiej pdf
10. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2017
Szajner P. Wahania koniunkturalne na światowym i polskim rynku odtłuszczonego mleka w proszku w latach 2004-2016 pdf
11. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2017
Augustyn A., Florek M., Hereźniak M. W poszukiwaniu wiarygodnych metod pomiaru skuteczności budowania marek miast pdf
12. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2017
Pokojski Z. Uwarunkowania zarządzania wartością przedsiębiorstwa - kontekst Grupy Azoty Puławy pdf
13. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2017
Szymoniuk B. KLASTER JAKO SIEĆ INTERESARIUSZY WEDŁUG ZAŁOŻEŃ MARKETINGU 3.0 pdf
14. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2016
Stawicka E. Aspekt społecznej odpowiedzialności w turystyce pdf
15. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2016
Czernyszewicz E. Uwarunkowania i perspektywy rozwoju biogospodarki w Unii Europejskiej pdf
16. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2016
Oliński M., Szamrowski P. Potencjał dialogowy witryn internetowych organizacji pożytku publicznego - podejście relacyjne pdf
17. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2015
Pawlewicz A., Szamrowski P. Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji z klientem na przykładzie firm sektora piwowarskiego pdf
18. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2015
Guzal-Dec D. THE ACTIVITY OF LOCAL GOVERNMENT IN FOSTERING THE DEVELOPMENT OF TOURIST BRAND PRODUCTS OF NATURAL VALUABLE AREAS OF THE LUBLIN VOIVODESHIP pdf
19. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2015
Rzemieniak M. Promocja marketingowa działań innowacyjnych na przykładzie sektora OZE w regionie lubelskim pdf
20. Zarządzanie Finansami i Rachunkowość, 2015
Stępień M. Nadzór korporacyjny w sektorze bankowym pdf