Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

" stakeholders."
18 wyników
[1-20]

1. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Mazurkiewicz K. CORE & MORE – THE CONCEPT OF INTELLIGENT REPORTING FOR CORPORATE INFORMATION pdf
2. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2018
Bagińska M., Klepacka A. The Use of CSR Measurement Matrix in the Aspect of Sustainable Development pdf
3. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2018
Błach J., Łukasik G. POLITYKA DYWIDENDY SPÓŁEK KAPITAŁOWYCH W WARUNKACH KONFLIKTOWYCH OCZEKIWAŃ INTERESARIUSZY pdf
4. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2017
Ratajczak M. Wybrane działania na rzecz społeczności lokalnej w aspekcie koncepcji CSR (w świetle badań własnych) pdf
5. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2017
Krzyżanowski J. Krajowe systemy zapewnienia jakości żywności w wybranych krajach Unii Europejskiej pdf
6. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2017
Pokojski Z. Uwarunkowania zarządzania wartością przedsiębiorstwa - kontekst Grupy Azoty Puławy pdf
7. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2017
Szymoniuk B. KLASTER JAKO SIEĆ INTERESARIUSZY WEDŁUG ZAŁOŻEŃ MARKETINGU 3.0 pdf
8. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2015
Pawlewicz A., Szamrowski P. Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji z klientem na przykładzie firm sektora piwowarskiego pdf
9. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2015
Rzemieniak M. Promocja marketingowa działań innowacyjnych na przykładzie sektora OZE w regionie lubelskim pdf
10. Zarządzanie Finansami i Rachunkowość, 2015
Stępień M. Nadzór korporacyjny w sektorze bankowym pdf
11. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Glabiszewski W. Kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa usługowego na rzecz budowania relacji w transferze technologii pdf
12. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Glińska E. HOW TO SEARCH THE PLACE BRAND IDENTITY DISTINGUISHED FEATURES? THE LOCAL STAKEHOLDERS' PERSPECTIVE pdf
13. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Rybak A. Zarządzanie marką w e-przestrzeni pdf
14. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2012
Samborski A. Zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwie – uwarunkowania w kontekście zasad nadzoru korporacyjnego pdf
15. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2011
Kołosowska B. Źródła informacji wykorzystywane w ocenie przedsiębiorstwa społecznie odpowiedzialnego pdf
16. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2010
Filipiak T., Maciejczak M. Sektor warzywniczy w Polsce i w wybranych krajach UE pdf
17. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2008
Mazurkiewicz-Pizło A., Pizło W. Koncepcja otoczenia organizacji z uwzględnieniem wybranych aspektów międzynarodowych pdf
18. Roczniki Nauk Rolniczych, Seria G, 2008
Filipiak T., Maciejczak M. Uwarunkowania rozwoju sektora owoców i warzyw w Polsce w latach 2004-2007 pdf