Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

" tourist product"
14 wyników
[1-20]

1. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2019
Bogusz M. Zarządzanie produktami turystycznymi na przykładzie lokalnych grup działania pdf
2. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2018
Górska A., Jasiński M. Turystyka, eksport towarowy, pomoc rozwojowa i przekazy jako narzędzia przełamania stagnacji społeczno-gospodarczej w państwach Globalnego Południa o niekorzystnym położeniu geograficznym oraz najsłab pdf
3. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2018
Rybchak V., Sakovska O. Methodological aspects of the formation of competitive advantages of a regional tourist product pdf
4. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2017
Bórawski P., Czaplicka J., Kochanowicz Z. Porównanie wybranych aspektów działań promocyjnych prowadzonych przez gminy wiejskie, miejsko-wiejskie i miejskie pdf
5. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2017
Balińska A. Sieciowe produkty turystyczne jako przykład przedsiębiorczości na obszarach wiejskich pdf
6. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2017
Kozak A., Mączka D. Questing jako innowacyjny produkt turystyczny pdf
7. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2017
Wojcieszak M. Analiza ofert wybranych gospodarstw agroturystycznych powiatu gnieźnieńskiego oraz ich wpływ na zainteresowanie konsumentów produktami turystycznymi pdf
8. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2015
Roman A., Roman M. Kapitał intelektualny jako czynnik przedsiębiorczości i innowacyjności w turystyce wiejskiej pdf
9. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2015
Guzal-Dec D. THE ACTIVITY OF LOCAL GOVERNMENT IN FOSTERING THE DEVELOPMENT OF TOURIST BRAND PRODUCTS OF NATURAL VALUABLE AREAS OF THE LUBLIN VOIVODESHIP pdf
10. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2014
Borowska A. Zróżnicowanie terytorialne regionalnego produktu turystycznego na przykładzie szlaków kulinarnych w Polsce pdf
11. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2014
Górska-Warsewicz H. Zarządzanie marką regionalnego produktu turystycznego pdf
12. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2014
Lipianin-Zontek E., Szewczyk I. Postrzeganie i ocena atrakcji turystycznych przez turystów jako czynnik implikujący programy rozwoju i promocji produktów turystycznych regionu pdf
13. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Grobelna A., Marciszewska B. Rola usług Spa & Wellness w kreowaniu pozytywnych doświadczeń konsumentów na przykładzie produktów hotelowych pdf
14. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2009
Balińska A. Struktura popytu turystycznego i czynniki kształtujące ten popyt (na podstawie wyników badań empirycznych) pdf