Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

" women"
25 wyników
[1-20] [21-40]

1. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2019
Grabowska B., Radzymińska M. Ocena postaw prozdrowotnych konsumentów nabywających żywność w sklepach specjalistycznych pdf
2. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2018
Matuszewska-Janica A. WOMEN’S LABOUR MARKET ACTIVITY IN THE AGRICULTURE SECTOR IN POLAND AND EUROPEAN UNION IN 2016 pdf
3. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2018
Piekut M. CONSUMPTION PATTERNS AMONG ONE-PERSON HOUSEHOLDS OF NEVER MARRIED IN POLAND pdf
4. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2018
Grzybek M., Szopiński W. Znaczenie reklamy w postrzeganiu i kształtowaniu decyzji zakupowych konsumentów z gmin wiejskich województwa podkarpackiego pdf
5. Roczniki Naukowe Ekonomii Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich, 2018
Kudełka W., Strzelecki K. Ocena wiedzy i postaw rolników na temat upraw genetycznie zmodyfikowanych organizmów pdf
6. Annals of Marketing Management and Economics, 2018
Mussina K. Modern challenges of creating tourism brand of Kazakhstan pdf
7. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2016
Szafrańska M. Poziom wiedzy finansowej kobiet z obszarów wiejskich województwa małopolskiego na tle Polski i wybranych krajów świata pdf
8. Annals of Marketing Management and Economics, 2016
Biernat-Jarka A., Trębska P. The professional activity of women in NGOs in Poland pdf
9. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2016
Halicka E. Postawy i zachowania nabywcze kobiet wobec znakowania żywności symbolami dobrowolnych certyfikatów jakości pdf
10. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2015
Kisiel R., Sawulska D. Uwarunkowania przedsiębiorczości kobiet w województwie warmińsko-mazurskim pdf
11. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2015
Jeżewska-Zychowicz M., Królak M. Konsumencka percepcja nowych technologii stosowanych w produkcji żywności pdf
12. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2014
Raczkowska M. Gender Gap – nierówności ekonomiczne w krajach europejskich ze względu na płeć pdf
13. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2014
Psyk-Piotrowska E., Zajda K. Oddziaływanie programu LEADER na kapitał społeczny mieszkanek wsi pdf
14. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Rykowska J., Sawicka J., Stolarczyk P. Przedsiębiorczość na obszarach wiejskich z perspektywy gender pdf
15. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2012
Rykowska J., Sawicka J. Aktywność zawodowa kobiet wiejskich – perspektywa unijnej polityki równości szans pdf
16. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2012
Kádeková Z., Kubicova L. The Use of Marketing Communication Tools by DANONE Company pdf
17. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2012
Bolčáková A., Gašparíková V., Nagyová Ľ. Efficiency of TV Advertising Spots Promoting Non-alcoholic Drink Kofola pdf
18. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2012
Juras A., Kacprzak M. Gmina Klembów jako przykład realizacji lokalnej polityki gospodarczej pdf
19. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2010
Drejerska N. Uwarunkowania aktywności zawodowej ludności wiejskiej z perspektywy teorii „swoich” i „obcych” pdf
20. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2010
Zajkowska O. Charakterystyka kobiet nieaktywnych zawodowo w wieku okołoemerytalnym mieszkających na wsi pdf