Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

" company "
153 wyników
[1-20] [21-40] [41-60] [61-80] [81-100] [101-120] [121-140] [141-160]

1. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2021
Bajusová Z., Dobošová Ľ., Gurčík Ľ., Ladvenicová J. FINANCIAL CONTROLLING AND LIQUIDITY MANAGEMENT IN AGRICULTURAL ENTERPRISES IN THE SLOVAK REPUBLIC pdf
2. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2021
Albornoz R., Kontsevaya S., Kontsevaya S., Smutka L. METHODOLOGY FOR ESTIMATION THE EFFICIENCY OF AGRICULTURAL LAND IN RUSSIAN FEDERATION pdf
3. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Kowalska M. THE BLOG AS A COMMUNICATION TOOL IN THE ASSESSMENT OF YOUNG CONSUMERS - THE RESULTS OF EMPIRICAL RESEARCH pdf
4. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Łach K. Efekt dźwigni finansowej a struktura źródeł finansowania przedsiębiorstw w Polsce w latach 2005-2018 pdf
5. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2020
Chykurkova A., Hutsol T., Kucher O., Melnyk M. Conceptual approaches to analysis and assessmentof efficiency of joint stock company functioning pdf
6. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Wiśniewska M. IMPORTANCE OF BUSINESS SOLUTIONS BASED ON BLOCKCHAIN TECHNOLOGY pdf
7. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Konarzewska U., Michalczuk G. Znaczenie raportowania niefinansowego w inwestowaniu społecznie odpowiedzialnym pdf
8. Roczniki Naukowe Ekonomii Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich, 2019
Cichocka K., Olewnicki D. Ocena kondycji ekonomiczno-finansowej przedsiębiorstwa produkującego i sprzedającego rośliny ozdobne pdf
9. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Dąbrowski T. Wykorzystanie stron internetowych w komunikowaniu polityki społecznej odpowiedzialności przez spółki publiczne notowane na GPW w Warszawie pdf
10. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Lane P., Wyrobek J. IMPACT OF INTERNATIONALIZATION ON THE CAPITAL STRUCTURE OF COMMERCIAL COMPANIES pdf
11. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2019
Bartczak M., Szymankowska A. Reasons for the resignation of young people from employment pdf
12. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2019
Werenowska A. Social media marketing (SMM) jako narzędzie komunikacji przedsiębiorstwaz grupami otoczenia pdf
13. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2018
Ganc M. Ryzyko utraty płynności a możliwość ubezpieczenia należności w spółdzielniach mleczarskich pdf
14. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2018
Błach J., Łukasik G. POLITYKA DYWIDENDY SPÓŁEK KAPITAŁOWYCH W WARUNKACH KONFLIKTOWYCH OCZEKIWAŃ INTERESARIUSZY pdf
15. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2018
Bereżnicka J., Pawlonka T. Zarządzanie oparte na wartości - filozofia i wyzwanie w zarządzaniu finansami współczesnego przedsiębiorstwa pdf
16. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2018
Pokojski Z. IN SEARCHING FOR BUSINESS MODEL OPEN FOR INNOVATIONS ON AGRICULTURAL MARKET – CONCEPTUAL APPROACH pdf
17. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2018
Jędrych E., Klimek D. SOCIAL CAPITAL IN THE COMPANY (MEAT AND VEGETABLE PROCESSING INDUSTRY) pdf
18. Annals of Marketing Management and Economics, 2018
Leśniewski M., Pacholarz W. SYNERGY AND DIVERSITY OF THE RESOURCES OF AN ENTERPRISE. KNOWLEDGE MANAGER – MODEL APPROACH pdf
19. Annals of Marketing Management and Economics, 2018
Bakti Tarigan R., Mangani K. OPERATIONAL RISK ANALYSIS OF NETWORK OPERATION CENTER DIVISION PT. IO pdf
20. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2018
Jakubczak A. Strategie greenwashing w wybranych sieciach handlowych w Polsce pdf