Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

" company "
153 wyników
[1-20] [21-40] [41-60] [61-80] [81-100] [101-120] [121-140] [141-160]

1. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2021
Albornoz R., Kontsevaya S., Kontsevaya S., Smutka L. METHODOLOGY FOR ESTIMATION THE EFFICIENCY OF AGRICULTURAL LAND IN RUSSIAN FEDERATION pdf
2. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2021
Bajusová Z., Dobošová Ľ., Gurčík Ľ., Ladvenicová J. FINANCIAL CONTROLLING AND LIQUIDITY MANAGEMENT IN AGRICULTURAL ENTERPRISES IN THE SLOVAK REPUBLIC pdf
3. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Kowalska M. THE BLOG AS A COMMUNICATION TOOL IN THE ASSESSMENT OF YOUNG CONSUMERS - THE RESULTS OF EMPIRICAL RESEARCH pdf
4. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2020
Chykurkova A., Hutsol T., Kucher O., Melnyk M. Conceptual approaches to analysis and assessmentof efficiency of joint stock company functioning pdf
5. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Łach K. Efekt dźwigni finansowej a struktura źródeł finansowania przedsiębiorstw w Polsce w latach 2005-2018 pdf
6. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Wiśniewska M. IMPORTANCE OF BUSINESS SOLUTIONS BASED ON BLOCKCHAIN TECHNOLOGY pdf
7. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Konarzewska U., Michalczuk G. Znaczenie raportowania niefinansowego w inwestowaniu społecznie odpowiedzialnym pdf
8. Roczniki Naukowe Ekonomii Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich, 2019
Cichocka K., Olewnicki D. Ocena kondycji ekonomiczno-finansowej przedsiębiorstwa produkującego i sprzedającego rośliny ozdobne pdf
9. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2019
Werenowska A. Social media marketing (SMM) jako narzędzie komunikacji przedsiębiorstwaz grupami otoczenia pdf
10. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2019
Bartczak M., Szymankowska A. Reasons for the resignation of young people from employment pdf
11. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Lane P., Wyrobek J. IMPACT OF INTERNATIONALIZATION ON THE CAPITAL STRUCTURE OF COMMERCIAL COMPANIES pdf
12. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Dąbrowski T. Wykorzystanie stron internetowych w komunikowaniu polityki społecznej odpowiedzialności przez spółki publiczne notowane na GPW w Warszawie pdf
13. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2018
Stolarski R., Wasilewski M. Determinanty i tendencje zmian efektywności ekonomicznej Colian S.A. na tle ogółu przedsiębiorstw przemysłu spożywczego w Polsce pdf
14. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2018
Bereżnicka J., Pawlonka T. Zarządzanie oparte na wartości - filozofia i wyzwanie w zarządzaniu finansami współczesnego przedsiębiorstwa pdf
15. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2018
Ganc M. Ryzyko utraty płynności a możliwość ubezpieczenia należności w spółdzielniach mleczarskich pdf
16. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2018
Jakubczak A. Strategie greenwashing w wybranych sieciach handlowych w Polsce pdf
17. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2018
Bagińska M., Klepacka A. The Use of CSR Measurement Matrix in the Aspect of Sustainable Development pdf
18. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2018
Pokojski Z. IN SEARCHING FOR BUSINESS MODEL OPEN FOR INNOVATIONS ON AGRICULTURAL MARKET – CONCEPTUAL APPROACH pdf
19. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2018
Błach J., Łukasik G. POLITYKA DYWIDENDY SPÓŁEK KAPITAŁOWYCH W WARUNKACH KONFLIKTOWYCH OCZEKIWAŃ INTERESARIUSZY pdf
20. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2018
Gal Z., Huseynov R., Singh D., Wojtaszek M. Determining the Performance Measurement of SME from Economic Value Added: Study on Hungary, Somogy County pdf