Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

" consumer research"
7 wyników
[1-20]

1. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Ankiel M., Sojkin B. PURCHASE DETERMINANTS OF DURABLE GOODS FOR RESIDENTS OF LARGE CITIES IN POLAND pdf
2. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2017
Bartkowiak P., Sojkin B. Determinanty zakupu żywności mieszkańców dużych miast w Polsce pdf
3. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2015
Wąsikowska B. Zastosowanie technik neuronauki poznawczej w zarządzaniu marketingowym pdf
4. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Matysik-Pejas R., Sowula M., Szafrańska M. Percepcja marek własnych przez nabywców produktów żywnościowych pdf
5. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Burgiel A. PROBLEMS OF RESEARCHING CONSUMERS ON SENSITIVE ISSUES – SOME OBSERVATIONS ON THE EXAMPLE OF EMULATORY BEHAVIOR pdf
6. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Stangierska D. Otoczenie fizyczne usługi gastronomicznej i jego konsekwencje wizerunkowe – przykład marki sieci restauracji casual dining pdf
7. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2010
Matysik-Pejas R., Szlachta S. Product placement jako instrument komunikacji marketingowej – wyniki badań konsumenckich pdf