Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

" customer service"
10 wyników
[1-20]

1. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2020
Kucharska B., Malinowska M. Pokolenie Y na rynku żywności – perspektywa placówek gastronomicznych pdf
2. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Lupa-Wójcik I. STUDENT ATTITUDES TOWARD THE USE OF CHATBOTS IN CUSTOMER SERVICE pdf
3. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2018
Idzik M. RATING OF THE CUSTOMER SERVICE QUALITY AT COOPERATIVE BANKS IN MYSTERY SHOPPER STUDY pdf
4. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2017
Świątkowska M., Świstak E. Oferta gastronomiczna hoteli warszawskich w ocenie ich gości pdf
5. Zarządzanie Finansami i Rachunkowość, 2015
Balina R. Poziom zadowolenia klientów banków spółdzielczych z sektora małych i średnich przedsiębiorstw pdf
6. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2015
Urban W. Determinanty kształtowania jakości usługi podczas współprodukcji pdf
7. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Grego-Planer D., Liczmańska K., Petrykowska J. Korzyści wynikające z budowania trwałych relacji z klientami w firmach usługowych pdf
8. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2010
Snarski P. Konkurencyjność banków spółdzielczych w obsłudze klientów indywidualnych– metodologiczne problemy doboru próby badawczej pdf
9. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2010
Dłubakowska-Puzio E., Karpuk M., Puzio K. Koncepcja wykorzystania modeli ekonometrycznych w kształtowaniu postaw pro konsumenckich w obiektach hotelowych o charakterze sanatoryjnym w Kołobrzegu pdf
10. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2005
Siudek T. Rola Bankowego Funduszu Gwarancyjnego w zakresie bezpieczeństwa i stabilności sektora bankowego w Polsce pdf