Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

" image"
60 wyników
[1-20] [21-40] [41-60]

1. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2021
Olayungbo A. Land Use and Land Cover Change Detection Using Remote Geospatial Techniques: A Case Study of an Urban City in Southwestern, Nigeria pdf
2. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Baruk A. PROSUMERIC ACTIVITY OF CONTEMPORARY FINAL PURCHASERS VS. THEIR RELATIONSHIPS WITH OFFERORS pdf
3. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Gomoła B., Jaska E., Werenowska A. Wykorzystanie influencer marketingu w kreowaniu wizerunku marki pdf
4. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2019
Wojcieszak-Zbierska M., Zawadka J. Działania przedsiębiorcze kobiet na wsi na przykładzie KGW w powieciegnieźnieńskim pdf
5. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2019
Balanovska T., Drahnieva N., Troian A. USING OF FUZZY MODELLING IN ANTI-CRISIS MANAGEMENT OF AGRICULTURAL ENTERPRISES pdf
6. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Lupa-Wójcik I. STUDENT ATTITUDES TOWARD THE USE OF CHATBOTS IN CUSTOMER SERVICE pdf
7. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2018
Czubak W., Pawłowski K. Identyfikacja sposobów implementacji II filaru WPR w krajach Europy Środkowo-Wschodniej pdf
8. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2018
Jakubczak A. Strategie greenwashing w wybranych sieciach handlowych w Polsce pdf
9. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2018
Bagińska M., Klepacka A. The Use of CSR Measurement Matrix in the Aspect of Sustainable Development pdf
10. Annals of Marketing Management and Economics, 2018
Freund B. INFLUENCE OF COMMUNICATION OF MEDICAL PERSONNEL WITH PATIENTS ON HEALTH CARE UNITS MANAGEMENT PROCESSES pdf
11. Annals of Marketing Management and Economics, 2018
Mussina K. Modern challenges of creating tourism brand of Kazakhstan pdf
12. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2017
Idzik M. Pozycja konkurencyjna banków spółdzielczych w segmencie mikroprzedsiębiorstw pdf
13. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2017
Jaska E., Werenowska A. Narzędzia public relations wykorzystywane w kreowaniu wizerunku organizacji pozarządowej pdf
14. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2017
Lemanowicz M. Rola promocji w kreowaniu wizerunku regionu – instrumenty, narzędzia, trendy. Przykład województwa świętokrzyskiego pdf
15. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2017
Król K. Trendy projektowe w prezentacji gospodarstwagroturystycznych w Internecie pdf
16. Annals of Marketing Management and Economics, 2017
Rukuižienė R. Formalization of brand marketing management in the food industry pdf
17. Annals of Marketing Management and Economics, 2017
Szuba P., Tworzydło D. Verifying an image objectives matrix for measuring the effects of public relations activities in business pdf
18. Zarządzanie Finansami i Rachunkowość, 2016
Balina R., Idasz-Balina M. Narzędzia CSR w kreowaniu wizerunku banku spółdzielczego pdf
19. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2016
Werenowska A. Social media jako narzędzie komunikacji przedsiębiorstwa z klientami pdf
20. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2016
Grębowiec M. Rola marki w procesie podejmowania decyzji zakupu produktów mleczarskich na przykładzie rynku jogurtów pdf