Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

" marketing activities"
35 wyników
[1-20] [21-40]

1. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Bludova T., Kudenko O., Tokar V., Wasilewska N. EVALUATION OF TARGET MARKET SEGMENTS FOR ENTERPRISES pdf
2. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Hadrian P. PRACTICAL CONSIDERATIONS FOR THE IMPLEMENTATION OF MARKETING AUDIT AS STRATEGIC CONTROL pdf
3. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2019
Wojcieszak-Zbierska M. Koszty działań marketingowych gospodarstw agroturystycznych i możliwości ich finansowania pdf
4. Roczniki Naukowe Ekonomii Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich, 2018
Król K. Stopień optymalizacji witryn internetowych obiektów turystyki wiejskiej dla wyszukiwarek internetowych pdf
5. Roczniki Naukowe Ekonomii Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich, 2017
Król K. Wydajność witryn internetowych gospodarstw agroturystycznych pdf
6. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2017
Baruk A. Prosument jako aktywny uczestnik działań marketingowych pdf
7. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2016
Grzegorczyk W. THE PROBLEMS OF MARKETING PERFORMANCE MEASUREMENT pdf
8. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2016
Frąckiewicz E., Rudawska E., Wiścińska M. SUSTAINABLE MARKETING MIX – THE BASIC ASSUMPTIONS pdf
9. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2016
Kowal W. VARYING LEVELS OF IMPORTANCE ATTRIBUTED TO MARKETING OUTCOMES FOR THE PURPOSES OF EVALUATIONS OF ORGANIZATIONAL EFFECTIVENESS IN THE LIGHT OF A STUDY INVOLVING COMPANY MANAGERS pdf
10. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2015
Guzal-Dec D. THE ACTIVITY OF LOCAL GOVERNMENT IN FOSTERING THE DEVELOPMENT OF TOURIST BRAND PRODUCTS OF NATURAL VALUABLE AREAS OF THE LUBLIN VOIVODESHIP pdf
11. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2015
Wilk I. Ekologiczne aspekty działań marketingowych gospodarstw ekoagroturystycznych w Polsce pdf
12. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2015
Grzegorczyk W. Relacje między strategią marketingową a strategią finansowania pdf
13. Annals of Marketing Management and Economics, 2015
Kaczmarczyk S. Marketing in Polish enterprises – Mazowieckie voivodship and beyond pdf
14. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2014
Lemanowicz M., Szwacka-Mokrzycka J. INNOVATION ACTIVITIES OF FOOD INDUSTRY ENTERPRISES pdf
15. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2014
Koperska N. Rynek i marketing ekologicznych produktów mlecznych w Polsce a stopień zaspokojenia oczekiwań konsumenta pdf
16. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Roman M., Zgiep Ł. Promotion as part of the marketing mix and its application in enterprise activities pdf
17. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Nuszkiewicz K., Roman M. JADWIGA DZIUBIŃSKA AGRICULTURAL EDUCATION CENTRE SCHOOLS IN GOLĄDKOWO MARKETING ACTIVITIES pdf
18. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Grzegorczyk W. MARKETING STRATEGIES OF POLISH BANKS – EVALUATION ATTEMPT pdf
19. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Baruk A., Iwanicka A. Oczekiwania nabywców finalnych jako stymulator ich potencjału marketingowego pdf
20. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Michalski E. Strategie marketingowe rozwoju produktu pdf