Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

" marketing mix"
8 wyników
[1-20]

1. Annals of Marketing Management and Economics, 2017
Chudzian J., Prynko M. The features of marketing mix for non-profit organisations pdf
2. Annals of Marketing Management and Economics, 2017
Rukuižienė R. Formalization of brand marketing management in the food industry pdf
3. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2016
Frąckiewicz E., Rudawska E., Wiścińska M. SUSTAINABLE MARKETING MIX – THE BASIC ASSUMPTIONS pdf
4. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2016
Michalski E. MARKETING MANAGEMENT OF ENTERPRISE pdf
5. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Roman M., Zgiep Ł. Promotion as part of the marketing mix and its application in enterprise activities pdf
6. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Bojanowska A. Wpływ koncepcji CRM na działania marketingowe firmy pdf
7. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Szymankowska A. Specyfika zarządzania marką w aspekcie budowania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa pdf
8. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2011
Kádeková Z., Kretter A. Advertising and Public Relations Efficiency Measurement and Control pdf