Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

" postrzeganie"
14 wyników
[1-20]

1. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Rówińska M. Dylematy wokół wykorzystania sprawozdania z całkowitych dochodów do oceny sytuacji finansowej przedsiębiorstw pdf
2. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2018
Sieczko A., Sieczko L. Determinanty popytu usług agroturystycznych pdf
3. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2018
Jakubowska D., Radzymińska M., Siemianowska E. Postawy młodych konsumentów wobec ekologicznych produktów piekarniczych i cukierniczych – studium przypadku pdf
4. Roczniki Naukowe Ekonomii Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich, 2017
Jabłońska L., Olewnicki D. Determinanty zakupu oraz postrzeganie czynników ryzyka i bezpieczeństwa zdrowotnego owoców i warzyw wśród studentów warszawskich uczelni pdf
5. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2017
Jaska E., Werenowska A. Narzędzia public relations wykorzystywane w kreowaniu wizerunku organizacji pozarządowej pdf
6. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2017
Zajkowska M. Otwarte innowacje w małych i średnich przedsiębiorstwach. W kierunku zintegrowanego modelu współpracy pdf
7. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2016
Krzyżanowska K. Turystyka uzdrowiskowa i jej postrzeganie przez kuracjuszy pdf
8. Roczniki Naukowe Ekonomii Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich, 2016
Ozimek I., Szlachciuk J. Postrzeganie jakości i bezpieczeństwa żywności przez młodych konsumentów pdf
9. Zarządzanie Finansami i Rachunkowość, 2014
Dziedzic-Jagocka I., Piątek E. Metody wyceny inwestycji długoterminowych w prawie bilansowym pdf
10. Zarządzanie Finansami i Rachunkowość, 2013
Franc-Dąbrowska J. Zysk – cel czy kryterium oceny realizacji celu (z uwzględnieniem przedsiębiorstw rolniczych)? pdf
11. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Kaczorowska J., Kot Z. Postrzeganie marek własnych wybranych detalistów spożywczych w Polsce wśród młodych konsumentów pdf
12. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Gąsior M. Stosunek konsumentów rynku IT do zależnych i niezależnych internetowych źródeł informacji zakupowej pdf
13. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Oleszczyk K. Rola i znaczenie środowiska rodzinnego w kształtowaniu postaw konsumenckich dzieci pdf
14. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2012
Laska D., Wicki L. Rodzaje ryzyka w działalności rolniczej oraz ich postrzeganie przez rolników pdf