Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

"Pizło Wojciech"
14 wyników
[1-20]

1. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2018
Mazurkiewicz-Pizło A., Pizło W. Tajemniczy klient jako metoda badawcza – wybrane problemy pdf
2. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2017
Mazurkiewicz-Pizło A., Pizło W. Styl życia– jako egzemplifikacja zmian zachowań konsumpcyjnych Polaków pdf
3. Roczniki Naukowe Ekonomii Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich, 2016
Krystosik M., Pizło W. Ocena możliwości inwestycyjnych gmin wiejskich i miejsko-wiejskich Mazowsza w latach 2008-2014 pdf
4. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2016
Dobrzyńska E., Pizło W. Sytuacja ekonomiczna gospodarstw domowych emerytów na obszarach wiejskich w Polsce pdf
5. Annals of Marketing Management and Economics, 2016
Chalimoniuk D., Pizło W. The influence of the operational programme innovative economy on individuals at risk of the digital divide and their participation in the electronic economy pdf
6. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2016
Głowacka E., Pizło W. Oszczędności gospodarstw domowych emerytów zamieszkujących tereny wiejskie –studium przypadku pdf
7. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2015
Pizło W. Recenzja monografii pod redakcją Janiny Sawickiej „Rynek pracy na obszarach wiejskich Mazowsza – perspektywa gender” pdf
8. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2014
Pizło W. Perspektywy rozwoju gospodarstw jabłoniowych w Polsce na tle wybranych krajów UE pdf
9. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2012
Lesicki M., Pizło W. Marketing internetowy produktów żywnościowych w Polsce pdf
10. Roczniki Nauk Rolniczych, Seria G, 2011
Pizło W. Istota monografii ekonomicznej . przykładzie „Roczników Naukowych Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu” pdf
11. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2010
Pizło W. Marketing oparty na wiedzy - próba identyfikacji pdf
12. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2008
Pizło W. Marketing relacji – koncepcja i kierunki rozwoju pdf
13. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2008
Mazurkiewicz-Pizło A., Pizło W. Koncepcja otoczenia organizacji z uwzględnieniem wybranych aspektów międzynarodowych pdf
14. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2006
Pizło W. Marketing internetowy w British American Tobacco Polska pdf