Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

"behavior"
92 wyników
[1-20] [21-40] [41-60] [61-80] [81-100]

1. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2020
Hubeni Y., Krupa O., Krupa V., Raiter N. Globalization and Local Determinants of HORECA Customers Market Behavior in the Wholesale Food Market pdf
2. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2020
Kucharska B., Malinowska M. Pokolenie Y na rynku żywności – perspektywa placówek gastronomicznych pdf
3. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Trębska P. FOOD SELF-SUPPLY IN NEW CONSUMER TRENDS pdf
4. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2020
Gabryjończyk P., Zawadka J. The importance and popularityof tourism among disabled people in Poland pdf
5. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Sołtysiak M. Seniorzy na rynku usług bankowych w Polsce pdf
6. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2019
Hamulczuk M., Makarchuk O., Sica E. Price Behaviour and Market Integration: Preliminary Evidencefrom the Ukrainian and European Union Rapeseed Markets pdf
7. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2019
Dubicki P., Kułyk P. Uwarunkowania zachowań konsumentów na rynku żywności ekologicznej pdf
8. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2019
Bakos I., Khademi-Vidra A. Alternative Local Food Shopping Communities in Hungary pdf
9. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Koleśnik J. Uwarunkowania funkcjonowania systemów gwarantowania depozytów i ich wpływ na zachowania deponentów pdf
10. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Dąbrowski T. Wykorzystanie stron internetowych w komunikowaniu polityki społecznej odpowiedzialności przez spółki publiczne notowane na GPW w Warszawie pdf
11. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Ankiel M., Sojkin B. PURCHASE DETERMINANTS OF DURABLE GOODS FOR RESIDENTS OF LARGE CITIES IN POLAND pdf
12. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Wolny R. THE DEVELOPMENT OF PROSUMPTION ON THE POLISH E-SERVICES MARKET pdf
13. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2019
Bartczak M., Szymankowska A. Reasons for the resignation of young people from employment pdf
14. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2019
Wawrzyniak S. Marketing wielopoziomowy w teorii ekonomii behawioralnej pdf
15. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2018
Kawa M., Kuźniar W. Konsumenci wobec regionalnych produktów tradycyjnych w kontekście ogólnoświatowych zmian w zachowaniach konsumentów na rynku żywności pdf
16. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2018
Gębski J., Kosicka-Gębska M., Kwiecińska K. Wpływ wybranych źródeł informacji na poziom wiedzy konsumentów o dziczyźnie pdf
17. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2018
Batyk I. Wybrane wskaźniki zachowań Rosjan na rynku polskim ze szczególnym uwzględnieniem rynku rolno-spożywczego w latach 2010-2017 pdf
18. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2018
Pagare A., Parlińska M. Food Losses and Food Waste Versus Circular Economy pdf
19. Roczniki Naukowe Ekonomii Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich, 2017
Kułyk P., Michałowska M. Uwarunkowania i kierunki zmian w spożyciu żywności w województwie lubuskim pdf
20. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2017
Karaszkiewicz B., Staniec I. Testowanie występowania „efektu stycznia” na podstawie indeksu sWiG80 pdf