Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

"brand management"
7 wyników
[1-20]

1. Annals of Marketing Management and Economics, 2017
Rukuižienė R. Formalization of brand marketing management in the food industry pdf
2. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2014
Górska-Warsewicz H. Zarządzanie marką regionalnego produktu turystycznego pdf
3. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Szymoniuk B. Dilemmas with brand management in clusters pdf
4. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Liczmańska K. Social media jako przestrzeń komunikacji z klientem w branży alkoholi wysokoprocentowych pdf
5. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Kruk M. Znaczenie marki w procesie komercjalizacji nowego produktu pdf
6. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Rybak A. Zarządzanie marką w e-przestrzeni pdf
7. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Szymankowska A. Specyfika zarządzania marką w aspekcie budowania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa pdf