Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

"marketing"
243 wyników
[1-20] [21-40] [41-60] [61-80] [81-100] [101-120] [121-140] [141-160] [161-180] [181-200] [201-220] [221-240] [241-260]

1. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Kowalska M. THE BLOG AS A COMMUNICATION TOOL IN THE ASSESSMENT OF YOUNG CONSUMERS - THE RESULTS OF EMPIRICAL RESEARCH pdf
2. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2020
Katsoni V., Koliopoulos T. Innovative Airport Designs’ Infrastructures to support an Integrated Sustainable Tourism Policy for Sustainable Development and Public Health Protection pdf
3. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2020
Jaska E., Stolarska P., Werenowska A. Kompetencje komunikacyjne sprzedawcy – determinanta skutecznej sprzedaży bezpośredniej pdf
4. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Baruk A. PROSUMERIC ACTIVITY OF CONTEMPORARY FINAL PURCHASERS VS. THEIR RELATIONSHIPS WITH OFFERORS pdf
5. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Lemanowicz M. INDICATIONS OF CONSUMERS’ PROSUMER BEHAVIOUR ON THE FOOD MARKET pdf
6. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2020
Cherevko H., Cherevko I. Efficiency of Niche Agriculture in Ukraine pdf
7. Ekonomika i Organizacja Logistyki, 2020
Górecka A., Zborowska P. The factors influencing the growth in dropshipping orders during the COVID-19 pandemic pdf
8. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2019
Jankowski P., Tul-Krzyszczuk A. The Impact of Innovation on the Global Competitiveness of Polish Meat and Dairy Enterprises pdf
9. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Gomoła B., Jaska E., Werenowska A. Wykorzystanie influencer marketingu w kreowaniu wizerunku marki pdf
10. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Hadrian P. PRACTICAL CONSIDERATIONS FOR THE IMPLEMENTATION OF MARKETING AUDIT AS STRATEGIC CONTROL pdf
11. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Krawiec W. BUILDING A BRAND FOR THE CITY OF LODZ: MOTIVATING AND DEMOTIVATING FACTORS FOR MANAGERS OF CULTURAL INSTITUTIONS pdf
12. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Lupa-Wójcik I. STUDENT ATTITUDES TOWARD THE USE OF CHATBOTS IN CUSTOMER SERVICE pdf
13. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Bludova T., Kudenko O., Tokar V., Wasilewska N. EVALUATION OF TARGET MARKET SEGMENTS FOR ENTERPRISES pdf
14. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2019
Góral J., Rembisz W. Marże marketingowe i wartości dodane w łańcuchu dostaw żywności w Polsce pdf
15. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2019
Jaska E., Werenowska A. USING CHATBOTS IN MARKETING COMMUNICATION pdf
16. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2019
Wawrzyniak S. Marketing wielopoziomowy w teorii ekonomii behawioralnej pdf
17. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2019
Werenowska A. Social media marketing (SMM) jako narzędzie komunikacji przedsiębiorstwaz grupami otoczenia pdf
18. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2019
Wojcieszak-Zbierska M. Koszty działań marketingowych gospodarstw agroturystycznych i możliwości ich finansowania pdf
19. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2018
Strzębicki D. Rola postów facebookowych w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw przemysłu spożywczego pdf
20. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2018
Bilyk T., Ivanyshyn V., Kucher O. MARKETING STRATEGY FORMATION FOR THE DEVELOPMENT OF ORGANIC PRODUCTION IN THE UKRAINE pdf