Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

"marketing terytorialny"
9 wyników
[1-20]

1. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2021
Jaska E., Werenowska A. Komunikacja polskich miast z otoczeniemspołeczno-gospodarczym w nowych mediach pdf
2. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2017
Lemanowicz M. Rola promocji w kreowaniu wizerunku regionu – instrumenty, narzędzia, trendy. Przykład województwa świętokrzyskiego pdf
3. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2017
Augustyn A., Florek M., Hereźniak M. W poszukiwaniu wiarygodnych metod pomiaru skuteczności budowania marek miast pdf
4. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2016
Borshchevskiy V., Kravtsiv I., Krupin V. DEVELOPMENT OF BORDER RURAL AREAS IN UKRAINE BASED ON IMPLEMENTATION OF REGIONAL MARKETING MECHANISMS pdf
5. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2015
Werenowska A. City placement jako forma promocji regionu pdf
6. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2014
Sieczko A. Produkty regionalne i tradycyjne w promocji regionów pdf
7. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Brańka S. WHY DO THE UNIVERSITY GRADUATES SETTLE DOWN IN THE UNIVERSITY TOWN? POTENTIAL IMPLICATIONS FOR CITY MARKETING -THE CASE OF CRACOW pdf
8. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Sekuła A. POSSIBILITIES OF APPLYING STANDARD TOOLS OF PROMOTION IN PLACE MARKETING pdf
9. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2010
Brelik A. Marketing terytorialny a kreowanie regionów pdf