Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

"promocja"
37 wyników
[1-20] [21-40]

1. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2021
Bieńkowska-Gołasa W., Gołasa P. Turystyka filmowa jako element promocji regionu pdf
2. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2020
Jaska E., Stolarska P., Werenowska A. Kompetencje komunikacyjne sprzedawcy – determinantaskutecznej sprzedaży bezpośredniej pdf
3. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2020
Bieńkowska-Gołasa W., Nasiadka D. Kultura ludowa jako element promocji regionu kurpiowskiego pdf
4. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2019
Wojcieszak-Zbierska M. Koszty działań marketingowych gospodarstw agroturystycznych i możliwości ich finansowania pdf
5. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2018
Strzębicki D. Rola postów facebookowych w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw przemysłu spożywczego pdf
6. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2017
Bórawski P., Czaplicka J., Kochanowicz Z. Porównanie wybranych aspektów działań promocyjnych prowadzonych przez gminy wiejskie, miejsko-wiejskie i miejskie pdf
7. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2017
Lemanowicz M. Rola promocji w kreowaniu wizerunku regionu – instrumenty, narzędzia, trendy. Przykład województwa świętokrzyskiego pdf
8. Roczniki Naukowe Ekonomii Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich, 2017
Król K. Wydajność witryn internetowych gospodarstw agroturystycznych pdf
9. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2017
Król K. Witryny i aplikacje mobilne w promocji gospodarstw agroturystycznych pdf
10. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2017
Król K. Trendy projektowe w prezentacji gospodarstwagroturystycznych w Internecie pdf
11. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2017
Jalinik M. Promocja w rozwoju sylwanoturystyki pdf
12. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2016
Werenowska A. Narzędzia marketingowe w promocji biura turystycznego pdf
13. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2016
Guzal-Dec D. Marketing ekologiczny w rozwoju obszarów przyrodniczo cennych województwa lubelskiego – ocena aktywności lokalnych władz samorządowych pdf
14. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2016
Szromnik A. CITY PLACEMENT – INNOVATIONAL MEANS OF PROMOTING CITIES pdf
15. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2016
Tyszkiewicz R. Znaczenie promocji w rozwoju polskich gmin pdf
16. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2016
Żurawski J. Autopromocja mediów lokalnych pdf
17. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2015
Werenowska A. City placement jako forma promocji regionu pdf
18. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2015
Rzemieniak M. Promocja marketingowa działań innowacyjnych na przykładzie sektora OZE w regionie lubelskim pdf
19. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2015
Górska-Warsewicz H., Świątkowska M. Marketingowe determinanty wprowadzania na rynek nowych produktów w przedsiębiorstwach sektora zbożowego pdf
20. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2015
Szymoniuk B. Promocja zrównoważonej konsumpcji w wybranych państwach europejskich pdf