Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

"strategies"
105 wyników
[1-20] [21-40] [41-60] [61-80] [81-100] [101-120]

1. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Michalski E. STRATEGIES FOR INTERNATIONAL ENTERPRISE COMPETITION pdf
2. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2018
Jakubczak A. Strategie greenwashing w wybranych sieciach handlowych w Polsce pdf
3. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2018
Bilyk T., Ivanyshyn V., Kucher O. MARKETING STRATEGY FORMATION FOR THE DEVELOPMENT OF ORGANIC PRODUCTION IN THE UKRAINE pdf
4. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2018
Sieradzki D. SAMPLE SELECTION WHEN ESTIMATING WELFARE MEASURES pdf
5. Annals of Marketing Management and Economics, 2018
Bakti Tarigan R., Mangani K. OPERATIONAL RISK ANALYSIS OF NETWORK OPERATION CENTER DIVISION PT. IO pdf
6. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2017
Szafrańska M., Żmija J. Typologia strategii oszczędnościowych wiejskich gospodarstw domowych (na przykładzie województwa małopolskiego) pdf
7. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2017
Kacprzak M., Król A., Wielewska I. Human Capital on the European Labour Market pdf
8. Zarządzanie Finansami i Rachunkowość, 2017
Pietrzak P. Lojalność klientów indywidualnych wobec banku komercyjnego pdf
9. Zarządzanie Finansami i Rachunkowość, 2017
Królik-Kołtunik K. Wpływ zmian standardów opcji na rynek opcji indeksowych na giełdzie papierów wartościowych w Warszawie pdf
10. Annals of Marketing Management and Economics, 2017
Larina Y. Innovation and marketing strategies of enterprises on the innovative food products market pdf
11. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2017
Augustyn A., Florek M., Hereźniak M. W poszukiwaniu wiarygodnych metod pomiaru skuteczności budowania marek miast pdf
12. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2017
Grzegorczyk W. Nowe koncepcje marketingu w procesie tworzenia strategii marketingowej na rynkach międzynarodowych pdf
13. Roczniki Naukowe Ekonomii Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich, 2017
Pokojski Z. Dystrybucja produktów dla rolnictwa w Polsce – w poszukiwaniu nowych źródeł przewagi konkurencyjnej pdf
14. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2017
Barska A. Innowacje na rynku produktów żywnościowych z perspektywy polskich i czeskich konsumentów generacji Y pdf
15. Annals of Marketing Management and Economics, 2017
Michalski E. Enterprise branding strategies pdf
16. Annals of Marketing Management and Economics, 2017
Boshnjaku A., Kapaj A., Muca E., Thoma L. Brand awareness and consumer profile for milk: case of the Tirana market, Albania pdf
17. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2016
Gołaś Z. Ocena kondycji finansowej sektora produkcji artykułów spożywczych w Polsce i Niemczech pdf
18. Roczniki Naukowe Ekonomii Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich, 2016
Pölling B., Sroka W., Wojewodzic T. Strategie i czynniki sukcesu gospodarstw rolnych w wybranych obszarach podmiejskich Europy pdf
19. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2016
Werenowska A. Narzędzia marketingowe w promocji biura turystycznego pdf
20. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2016
Grębowiec M. Rola marki w procesie podejmowania decyzji zakupu produktów mleczarskich na przykładzie rynku jogurtów pdf