Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

"trust"
35 wyników
[1-20] [21-40]

1. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2018
Idzik M. RATING OF THE CUSTOMER SERVICE QUALITY AT COOPERATIVE BANKS IN MYSTERY SHOPPER STUDY pdf
2. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2018
Pawlonka T. BEHAVIOURAL FINANCE IN AGRIBUSINESS – THE BIRTH OF A CONCEPT pdf
3. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2018
Bagińska M., Klepacka A. The Use of CSR Measurement Matrix in the Aspect of Sustainable Development pdf
4. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2018
Dziura B., Ślusarczyk B. SOCIAL CAPITAL AS A STIMULANT FOR THE DEVELOPMENT OF ENTERPRISES IN THE PODKARPACKIE PROVINCE pdf
5. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2018
Litwiniuk P. The National Support Centre for Agriculture as the Trustee of Agricultural Property Stock of the State Treasury in Poland pdf
6. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2018
Bentkowska K. THE ROLE OF SOCIAL CAPITAL AND TRUST IN CONTRACTING pdf
7. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2017
Nowacki R., Wasilik K. Znajomość i zaufanie wobec certyfikatów zrównoważonej konsumpcji a idea społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w perspektywie młodych konsumentów pdf
8. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2017
Zielińska A. Analiza porównawcza poziomu i struktury wydatków na działalność prewencyjną w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy ponoszonych przez przedsiębiorstwa przemysłu spożywczego w województwie łódzkim pdf
9. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2016
Halicka E. Postawy i zachowania nabywcze kobiet wobec znakowania żywności symbolami dobrowolnych certyfikatów jakości pdf
10. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2016
Kozar Ł. Ranking krajów UE pod względem poziomu rozwoju społeczno gospodarczego pdf
11. Annals of Marketing Management and Economics, 2015
Isle T., Mostert A. On motivation and enterprise education – ensuring manageable goals and objectives pdf
12. Annals of Marketing Management and Economics, 2015
Urbánné Treutz Á. Factors influencing quality of life and life satisfaction in Hungary pdf
13. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2014
Psyk-Piotrowska E., Zajda K. Oddziaływanie programu LEADER na kapitał społeczny mieszkanek wsi pdf
14. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Dmitruk J., Krzyżanowska K. Relacje inwestorskie jako narzędzie kształtowania reputacji spółek giełdowych pdf
15. Roczniki Naukowe Ekonomii Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich, 2013
Lipińska I., Stefko O. Kontraktacja jako element poprawy organizacji przedsiębiorstwa przetwórczego - aspekty prawne i ekonomiczne pdf
16. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Szafrańska M. Czynniki determinujące zachowania wiejskich gospodarstw domowych na rynku płatności bezgotówkowych pdf
17. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Kádeková Z., Kretter A. ECO MARKETING IN AGRICULTURE AND BARRIERS TO ORGANIC FOOD SALES pdf
18. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Wojciechowska-Solis J. Survey upon satisfaction of customers using services of travel agencies from Lublin province as a key element of contemporary marketing pdf
19. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Cyrek P. Stosunek klientów do internetowych zakupów żywności pdf
20. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Glabiszewski W. Kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa usługowego na rzecz budowania relacji w transferze technologii pdf