Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

"wiedza"
34 wyników
[1-20] [21-40]

1. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2021
Krzyżanowska K., Wawrzyniak S. Motywy wyboru szlaków kulinarnych zrzeszonych w konsorcjum „Polskie Szlaki Kulinarne” i ich rozpoznawalność wśród turystów pdf
2. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2021
Tomaszek K., Zawadka J. Zachowania i preferencje turystów biznesowychodwiedzających Warszawę pdf
3. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2020
Jaska E., Stolarska P., Werenowska A. Kompetencje komunikacyjne sprzedawcy – determinantaskutecznej sprzedaży bezpośredniej pdf
4. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Szafrańska M. FACTORS DETERMINING THE LEVEL OF FINANCIAL LITERACY OF ACADEMIC YOUTH pdf
5. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Michalski K. Megatrendy rozwojowe współczesnej branży pocztowej pdf
6. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2019
Wawrzyniak S. Marketing wielopoziomowy w teorii ekonomii behawioralnej pdf
7. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2018
Gacparska M., Panczyk M., Traczyk I. European Food Safety Authority as the source of information on food and nutrition pdf
8. Roczniki Naukowe Ekonomii Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich, 2018
Kudełka W., Strzelecki K. Ocena wiedzy i postaw rolników na temat upraw genetycznie zmodyfikowanych organizmów pdf
9. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2017
Lemanowicz M. Rola promocji w kreowaniu wizerunku regionu – instrumenty, narzędzia, trendy. Przykład województwa świętokrzyskiego pdf
10. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2017
Niedziółka A. Zarządzanie strategiczne i marketingowe w turystycekulturowej na obszarach wiejskich powiatu nowotarskiego pdf
11. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2017
Szajner P. Wahania koniunkturalne na światowym i polskim rynku odtłuszczonego mleka w proszku w latach 2004-2016 pdf
12. Zarządzanie Finansami i Rachunkowość, 2017
Czarnecki E. Wpływ czynników społeczno-ekonomicznych klientów na poziom korzystania z produktów i usług bankowości elektronicznej pdf
13. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2017
Kozak A., Mączka D. Questing jako innowacyjny produkt turystyczny pdf
14. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2016
Szafrańska M. Poziom wiedzy finansowej kobiet z obszarów wiejskich województwa małopolskiego na tle Polski i wybranych krajów świata pdf
15. Zarządzanie Finansami i Rachunkowość, 2016
Dankiewicz R., Klapkiv Y., Niemczyk L. Podstawy teoretyczne rachunkowości kapitału intelektualnego dla zakładów ubezpieczeń pdf
16. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2016
Olejniczak M. Model zakupu produktów żywnościowych opatrzonych oświadczeniami żywieniowymi i zdrowotnymi pdf
17. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2016
Gregor B., Kalińska-Kula M. MARKET INTELLIGENCE – A CONCEPTUAL APPROACH pdf
18. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2015
Kowalska I. Edukacja na rzecz rozwoju regionu – ocena założeń wieloletnich ram finansowych 2014–2020 w RPO województwa mazowieckiego pdf
19. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2015
Cyran K., Kawa M. Wiedza konsumentów jako determinanta decyzji zakupowych na rynku żywności ekologicznej pdf
20. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2015
Dworak J. Kapitał ukryty jako determinanta rozwoju lokalnego pdf