Sikora, Jan (Uniwersytet Zielonogórski)
Społeczna odpowiedzialność biznesu – formą promocji działalności gospodarczej
Turystyka i Rozwój Regionalny, 2018, vol., nr 9, s. 23-32
Cytowania
- Biznes coraz bardziej społeczny, rozmowa Tomasza Czaik z Marzeną Strzelczak – dyrektor generalną Forum Odpowiedzialnego Biznesu, [w:] Wyborcza.pl. z dn. 27 marca 2018, s. 4.
- Jan Paweł II, Laborem exercens, Wyd. Księgarnia Archidiecezjalna, Wrocław 1992.
- Jaroszyński P., Etyka – dramat życia moralnego, [w:] Wprowadzenie do filozofii, Wyd. KUL, Lublin 1992.
- Kaczocha W., Filozofia społeczna. Wybrane zagadnienia filozoficzno-teoretyczne oraz empiryczne, Wyd. Nauk. SCHOLAR, Warszawa.
- Kaczocha W., Sikora J., Ecological Ethics. Values and Norms, Journal of Agribusiness and Rural Development 1(39), Wyd. UP, Poznań 2016.
- Sikora J., Kaczocha W., Wartecka-Ważyńska A., Etyka w turystyce, CeDeWu, Warszawa 2017, s. 85.
- Solomon C.R., Arystotelesowskie podejście do etyki biznesu, [w:] Etyka biznesu. Z klasyki współczesnej myśli amerykańskiej, L.V. Ryan, J. Sójka (red.), Wyd. „W drodze”, Poznań 1997.
- Stawicka E., Aspekty społecznej odpowiedzialności w turystyce, [w:] Turystyka i Rozwój Regionalny. Współczesne problemy rozwoju turystyki, A. Sieczko (red.), Wydawnictwo SGGW, Warszawa 2016, s. 99.
- Walczak-Duraj D., Humanizacja pracy w perspektywie kodeksów etycznych, [w:] J. Sikora, D. Walczak- Duraj (red.), Praca w perspektywie humanistycznej, Wyd. Nauk. NOVUM, Płock – Poznań 2009.
- Wojtyła K., Miłość i odpowiedzialność, Wyd. KUL, Lublin 1982.