Corporate social responsibility and the milk market in Poland
Turystyka i Rozwój Regionalny, 2018, vol., nr 9, s. 71-80
Cytowania
- Breakthrough Business Models, Exponentially More Social, Lean, Integrated And Circular, Volans i Business and Sustainable Development Commission 2016.
- Bocken N.M.P., Short AS.W., Rana P., Evans S.: A value mapping tool for sustainable business modeling, Corporate Governance: The International Journal of Business in Society, 2013. no. 13(5).
- Danone: Raporty społeczne Danone za lata 2006–2009, 2010–2012, Na drodze do współodpowiedzialności, retrieved from www.raportyspołeczne.pl (accesses: 25.07.2018).
- Hittner J.: Attaining Sustainable Growth Through Corporate Social Responsibility, IBM Institute for Business Value, IBM Corporation 2008.
- Zdziarska T.: Rynek mleka, Rynek Rolny no. 10(320), 2017.
- www.sustainabledevelopment.un.org/milestones/wced (accessed: 25.07.2018).
- www.raportyspoleczne.pl
- www. regiohurt.pl (accessed: 25.07.2018).
- www.mlekpol.com.pl (accessed: 30.07.2018).
- www.mlekovita.com.pl (accessed: 27.07.2018).
- www.polmlek.com (accessed: 27.07.2018).
- www. piatnica.com.pl/ (accessed: 27.07.2018).
- www.spomlek.pl/ (accessed: 30.07.2018).
- mleczarnia.lowicz.pl/ (accessed: 20.08.2018).
- www.lacpol.com.pl/ (accessed: 20.08.2018).
- www.osmkolo.pl (accessed: 20.08.2018).
- www.lactalis.pl/ (accessed: 20.08.2018).
- www. smgostyn.pl (accessed: 20.08.2018).
- www.forbes.pl/przywodztwo/mlekovita (accessed: 25.07.2018).