Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

" internet"
99 wyników
[1-20] [21-40] [41-60] [61-80] [81-100]

1. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2021
Krzyżanowska K., Wawrzyniak S. Motywy wyboru szlaków kulinarnych zrzeszonych w konsorcjum „Polskie Szlaki Kulinarne” i ich rozpoznawalność wśród turystów pdf
2. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2021
Jaska E., Werenowska A. Komunikacja polskich miast z otoczeniem społeczno-gospodarczym w nowych mediach pdf
3. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2020
Kucharska B., Malinowska M. Pokolenie Y na rynku żywności – perspektywa placówek gastronomicznych pdf
4. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Kondak A., Konior A., Tarczydło B. SELECTED UNDERTAKINGS OF SHARING TRANSPORT SERVICES BY CONTEMPORARY CONSUMERS: RESEARCH RESULTS pdf
5. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2020
Nowak C. Produkty regionalne i tradycyjne w promocji rozwoju ekonomicznego i zachowaniu dziedzictwa kulturowego wsi pdf
6. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Szewczyk-Jarocka M. UNDECLARED WORK OF SOCIALLY EXCLUDED PEOPLE IN LIGHT OF SURVEY RESEARCH pdf
7. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2020
Balińska A., Gabryjończyk P., Zawadka J. SOURCES OF INFORMATION ON PRO-ECOLOGICAL BEHAVIOUR OF STUDENTS OF THE FACULTY OF ECONOMICS OF THE WULS-SGGW pdf
8. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Adamska A. Modele rozwoju rynku kapitałowego w Państwach Europy Środkowo-Wschodniej pdf
9. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Dąbrowski T. Wykorzystanie stron internetowych w komunikowaniu polityki społecznej odpowiedzialności przez spółki publiczne notowane na GPW w Warszawie pdf
10. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Wolny R. THE DEVELOPMENT OF PROSUMPTION ON THE POLISH E-SERVICES MARKET pdf
11. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2019
Bogusz M. Zarządzanie produktami turystycznymi na przykładzie lokalnych grup działania pdf
12. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2019
Kozhukhіvska R., Rybchak V., Sakovska О. Using of modern information and communication technologiesin the tourism pdf
13. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2019
Jabkowski D., Szalaty N., Wiza P. Poziom świadomości konsumentów w zakresie terroryzmu żywnościowegojako przykład współczesnego zagrożenia dla przemysłu rolno-spożywczego pdf
14. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2018
Szlachciuk J. Znajomość praw przysługujących konsumentom dokonującym zakupu żywności przez Internet pdf
15. Annals of Marketing Management and Economics, 2018
Pięta P. DEVELOPMENT OF SOCIAL CAPITAL BY STRENGTHENING OF DIGITAL COMPETENCES AMONG GROUPS EXPOSED TO SOCIAL EXCLUSION pdf
16. Roczniki Naukowe Ekonomii Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich, 2018
Król K. Przystępność percepcyjna internetowych ofert turystyki wiejskiej pdf
17. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2018
Grębowiec M. Rola współczesnych innowacji sektora owoców i warzyw w procesie postrzegania i podejmowania decyzji nabywczych przez konsumentów pdf
18. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2018
Gębski J., Kosicka-Gębska M., Kwiecińska K. Wpływ wybranych źródeł informacji na poziom wiedzy konsumentów o dziczyźnie pdf
19. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2018
Grzybek M., Szopiński W. Znaczenie reklamy w postrzeganiu i kształtowaniu decyzji zakupowych konsumentów z gmin wiejskich województwa podkarpackiego pdf
20. Roczniki Naukowe Ekonomii Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich, 2018
Król K. Stopień optymalizacji witryn internetowych obiektów turystyki wiejskiej dla wyszukiwarek internetowych pdf