Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

" promocja"
24 wyników
[1-20] [21-40]

1. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2021
Bieńkowska-Gołasa W., Gołasa P. Turystyka filmowa jako element promocji regionu pdf
2. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2020
Jaska E., Stolarska P., Werenowska A. Kompetencje komunikacyjne sprzedawcy – determinanta skutecznej sprzedaży bezpośredniej pdf
3. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2020
Bieńkowska-Gołasa W., Nasiadka D. Kultura ludowa jako element promocji regionu kurpiowskiego pdf
4. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2019
Wojcieszak-Zbierska M. Koszty działań marketingowych gospodarstw agroturystycznych i możliwości ich finansowania pdf
5. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2018
Strzębicki D. Rola postów facebookowych w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw przemysłu spożywczego pdf
6. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2017
Bórawski P., Czaplicka J., Kochanowicz Z. Porównanie wybranych aspektów działań promocyjnych prowadzonych przez gminy wiejskie, miejsko-wiejskie i miejskie pdf
7. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2017
Lemanowicz M. Rola promocji w kreowaniu wizerunku regionu – instrumenty, narzędzia, trendy. Przykład województwa świętokrzyskiego pdf
8. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2016
Werenowska A. Narzędzia marketingowe w promocji biura turystycznego pdf
9. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2016
Guzal-Dec D. Marketing ekologiczny w rozwoju obszarów przyrodniczo cennych województwa lubelskiego – ocena aktywności lokalnych władz samorządowych pdf
10. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2016
Tyszkiewicz R. Znaczenie promocji w rozwoju polskich gmin pdf
11. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2015
Górska-Warsewicz H., Świątkowska M. Marketingowe determinanty wprowadzania na rynek nowych produktów w przedsiębiorstwach sektora zbożowego pdf
12. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2015
Szymoniuk B. Promocja zrównoważonej konsumpcji w wybranych państwach europejskich pdf
13. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2014
Jaska E. Targi jako forma komunikacji przedsiębiorstwa z grupami otoczenia pdf
14. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2014
Trajer M., Trajer M. Kampanie promocyjne i informacyjne na rynku mięsa współfinansowane w ramach wspólnej polityki rolnej pdf
15. Zarządzanie Finansami i Rachunkowość, 2014
Czerkas K. Ewolucja systemu zarządzania ryzykiem w bankach a perspektywa finansowania projektów nieruchomościowych w Polsce pdf
16. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2014
Cybulska J. Promocja gminy Żabia Wola jako element rozwoju turystyki pdf
17. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2014
Grabiński D. Bariery w komunikacji i promocji w regionach w kontekście wykorzystania funduszy z UE pdf
18. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Golian S., Sawicki B. Promocja i dystrybucja usług noclegowych w gminie Krasnobród pdf
19. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Mróz-Gorgoń B. Nazwisko jako forma marki na przykładzie marek: Chopin i Mozart pdf
20. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Sekuła A. POSSIBILITIES OF APPLYING STANDARD TOOLS OF PROMOTION IN PLACE MARKETING pdf