Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

" wykorzystanie"
172 wyników
[1-20] [21-40] [41-60] [61-80] [81-100] [101-120] [121-140] [141-160] [161-180]

1. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2022
Konarzewska U., Michalczuk G. Inwestowanie społecznie odpowiedzialne jako kierunek rozwoju rynku kapitałowego pdf
2. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2022
Parlińska A. Wyzwania e-learningu w czasie pandemii w Polsce pdf
3. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2021
Bieńkowska-Gołasa W., Gołasa P. Turystyka filmowa jako element promocji regionu pdf
4. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2021
Krzyżanowska K., Wawrzyniak S. Motywy wyboru szlaków kulinarnych zrzeszonych w konsorcjum „Polskie Szlaki Kulinarne” i ich rozpoznawalność wśród turystów pdf
5. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2021
Malej P., Pietrzak-Zawadka J. Preferencje mieszkańców Białegostokuw zakresie spędzania czasu wolnego na terenach leśnych pdf
6. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2021
Jaska E., Werenowska A. Komunikacja polskich miast z otoczeniemspołeczno-gospodarczym w nowych mediach pdf
7. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2020
Twardowska A. Wyrównywanie się cen gruntów rolnych w krajach Unii Europejskiej pdf
8. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Kowalska M. THE BLOG AS A COMMUNICATION TOOL IN THE ASSESSMENT OF YOUNG CONSUMERS - THE RESULTS OF EMPIRICAL RESEARCH pdf
9. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Maj-Waśniowska K., Stabryła-Chudzio K. Wpływ wydatków budżetowych na zmniejszanie ubóstwa w Polsce pdf
10. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Trębska P. FOOD SELF-SUPPLY IN NEW CONSUMER TRENDS pdf
11. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2020
Wojcieszak-Zbierska M. Rola kobiet sołtysów w kształtowaniu lokalnego rozwoju pdf
12. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Mazurkiewicz K. CORE & MORE – THE CONCEPT OF INTELLIGENT REPORTING FOR CORPORATE INFORMATION pdf
13. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2019
Kurdyś-Kujawska A., Strzelecka A., Zawadzka D. Kapitał obcy a potencjał wytwórczy i wyniki produkcyjno-ekonomiczne towarowych gospodarstw rolnych pdf
14. Roczniki Naukowe Ekonomii Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich, 2019
Davydenko N., Nehoda Y., Tytarchuk I., Wasilewska N. Mechanizm zapewnienia zrównoważonego finansowania przedsiębiorstw rolnych pdf
15. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Dąbrowski T. Wykorzystanie stron internetowych w komunikowaniu polityki społecznej odpowiedzialności przez spółki publiczne notowane na GPW w Warszawie pdf
16. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Hadrian P. PRACTICAL CONSIDERATIONS FOR THE IMPLEMENTATION OF MARKETING AUDIT AS STRATEGIC CONTROL pdf
17. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2019
Bednarczuk A., Śleszyński J. Marnotrawstwo żywności w Polsce pdf
18. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2019
Domagała J. Zakres procesów internacjonalizacji na rynku serów pdf
19. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2019
Nowak C. Dziedzictwo kulinarne i przyrodnicze w zarządzaniu rozwojem turystykiwiejskiej na przykładzie Norwegii pdf
20. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2019
Sieczko A. Popyt na włoskie dania regionalne wśród polskich turystów i mieszkańców Włoch pdf