Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

" new product"
25 wyników
[1-20] [21-40]

1. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2020
Kucher O., Prokopchuk L., Zabolotnyy S. FORMATION OF THE DEVELOPMENT STRATEGY FOR THE BIOECONOMY IN UKRAINE pdf
2. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Lemanowicz M. INDICATIONS OF CONSUMERS’ PROSUMER BEHAVIOUR ON THE FOOD MARKET pdf
3. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2019
Kiełbasa B., Popa D., Sargo A., Trojak M. New Approaches to Developing the Integral Indicator Methodology for Estimating the Financial Efficiency of Agricultural Entities in Poland, the Republic of Moldova, and EU Countries pdf
4. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2018
Grzybek M., Szopiński W. Znaczenie reklamy w postrzeganiu i kształtowaniu decyzji zakupowych konsumentów z gmin wiejskich województwa podkarpackiego pdf
5. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2017
Barska A. Innowacje na rynku produktów żywnościowych z perspektywy polskichi czeskich konsumentów generacji Y pdf
6. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2016
Gutkowska K., Kowalczuk I., Olewnik-Mikołajewska A., Sajdakowska M., Żakowska-Biemans S. Oczekiwania konsumentów wobec innowacyjnych produktów żywnościowych pochodzenia zwierzęcego pdf
7. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2016
Jasiulewicz A., Lemanowicz M. Ocena innowacyjności polskich i ukraińskich konsumentów na rynku produktów żywnościowych pdf
8. Zarządzanie Finansami i Rachunkowość, 2015
Wasilewska A. Innowacje w przedsiębiorstwach zajmujących się przetwarzaniem i konserwowaniem owoców i warzyw pdf
9. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2015
Zajkowska M. Marketing zrównoważony jako czynnik wzrostu innowacyjności w małych i średnich przedsiębiorstwach pdf
10. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2015
Górska-Warsewicz H., Świątkowska M. Marketingowe determinanty wprowadzania na rynek nowych produktów w przedsiębiorstwach sektora zbożowego pdf
11. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2015
Domańska K., Kijek T. Inwestycje w innowacje w przedsiębiorstwach spożywczych zlokalizowanych w województwie lubelskim pdf
12. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2014
Brelik A., Tomaszewski M. Presja ze strony konkurentów a aktywność innowacyjna przedsiębiorstw w państwach rozwijających się pdf
13. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2013
Kaczorowska J. Korzyści z opracowywania i czynniki warunkujące sukces nowych produktów na rynku żywności pdf
14. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Michalski E. Strategie marketingowe rozwoju produktu pdf
15. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Kruk M. Znaczenie marki w procesie komercjalizacji nowego produktu pdf
16. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2011
Juszczyk S. Kredytowanie sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce pdf
17. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2011
Kádeková Z., Kubicova L. Marketing strategy of the new product introduction on the market pdf
18. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2011
Robles R. The economics of oil-seed crops for energy use: a case study in an agricultural European region pdf
19. Roczniki Nauk Rolniczych, Seria G, 2010
Ratajczak M. Działalność inwestycyjna oraz innowacyjna małych i średnich przedsiębiorstw wiejskich z Warmii i Mazur pdf
20. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2010
Piekut M. Innowacyjna przedsiębiorczość szansą rozwoju sektora MSP pdf