Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

" purchase"
131 wyników
[1-20] [21-40] [41-60] [61-80] [81-100] [101-120] [121-140]

1. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2022
Podstawka M. Inflacja a koszty produkcji wybranych produktów rolniczych w 2022 roku pdf
2. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Lemanowicz M. INDICATIONS OF CONSUMERS’ PROSUMER BEHAVIOUR ON THE FOOD MARKET pdf
3. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2020
Mroczek R. Rynek mięsa w Polsce w dobie koronawirusa SARS-Cov-2 pdf
4. Ekonomika i Organizacja Logistyki, 2020
Maciąg A., Stangierska D. Assessment of the place of purchase of vegetables and fruits as expressed by consumers pdf
5. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Baruk A. PROSUMERIC ACTIVITY OF CONTEMPORARY FINAL PURCHASERS VS. THEIR RELATIONSHIPS WITH OFFERORS pdf
6. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2020
Hubeni Y., Krupa O., Krupa V., Raiter N. Globalization and Local Determinants of HORECA Customers Market Behavior in the Wholesale Food Market pdf
7. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2020
Buchowski P. Ocena racjonalności działań inwestycyjnych w powiecie suwalskim w ramach wsparcia młodych rolników pdf
8. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Ancyparowicz G. Programy Interwencyjne w Polityce Pieniężnej Eurosystemu pdf
9. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2019
Kułyk P., Michałowska M. Cena a gotowość do zapłaty za określone produkty ekologiczne na przykładzie mieszkańców województwa lubuskiego pdf
10. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2019
Ozimek I., Szlachciuk J. CONSUMERS' AWARENESS OF THEIR RIGHTS WHEN SHOPPING FOR FOOD ONLINE AMONG PEOPLE AGED OVER 45 pdf
11. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2019
Grabowska B., Radzymińska M. Ocena postaw prozdrowotnych konsumentów nabywających żywność w sklepach specjalistycznych pdf
12. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2019
Bogusz M. Zarządzanie produktami turystycznymi na przykładzie lokalnych grup działania pdf
13. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2019
Kozhukhіvska R., Rybchak V., Sakovska О. Using of modern information and communication technologiesin the tourism pdf
14. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Ankiel M., Sojkin B. PURCHASE DETERMINANTS OF DURABLE GOODS FOR RESIDENTS OF LARGE CITIES IN POLAND pdf
15. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Biesok G., Wyród-Wróbel J. PROACTIVE PURCHASE BEHAVIOUR AND THEIR RELATIONS IN SIMPLE SATISFACTION MODEL pdf
16. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2018
Krzyżanowska K. Czynniki stymulujące i ograniczające zakup usług turystycznych biur podróży przez Internet pdf
17. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2018
Marcysiak A., Marcysiak A. Zarządzanie majątkiem jednostek gospodarczych o różnym potencjale ekonomicznym pdf
18. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2018
Juchniewicz M., Łukiewska K. Bariery rozwoju gospodarstw rolnych użytkujących grunty z Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa pdf
19. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2018
Szlachciuk J. Znajomość praw przysługujących konsumentom dokonującym zakupu żywności przez Internet pdf
20. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2018
Grzybek M., Szopiński W. Znaczenie reklamy w postrzeganiu i kształtowaniu decyzji zakupowych konsumentów z gmin wiejskich województwa podkarpackiego pdf