Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

" regional product"
18 wyników
[1-20]

1. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2018
Oleksiuk I., Werenowska A. Geographical Indications and Traditional Specialities: Case Study of Poland pdf
2. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2017
Grębowiec M. Produkty regionalne i tradycyjne jako element budowania konkurencyjnej oferty produktów żywnościowych w Polsce i innych krajach Europy pdf
3. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2017
Grzybek M., Szopiński W. Zachowania konsumentów na rynku produktów regionalnych i tradycyjnych pdf
4. Roczniki Naukowe Ekonomii Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich, 2016
Pölling B., Sroka W., Wojewodzic T. Strategie i czynniki sukcesu gospodarstw rolnych w wybranych obszarach podmiejskich Europy pdf
5. Annals of Marketing Management and Economics, 2015
Borowska A. Outdoor markets as a regional food distribution channel in Poland between 2004 and 2013 pdf
6. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2014
Grębowiec M. Rola produktów tradycyjnych i regionalnych w budowaniu konkurencyjnej oferty regionu małopolskiego w Unii Europejskiej na przykładzie "Obwarzanka Krakowskiego" pdf
7. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2014
Sieczko A. Produkty regionalne i tradycyjne w promocji regionów pdf
8. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2014
Jaska E. Targi jako forma komunikacji przedsiębiorstwa z grupami otoczenia pdf
9. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2014
Stanowicka A. Możliwości wykorzystania atrybutów rynku żywności w Polsce w kształtowaniu wizerunku i rozwoju wybranych regionów pdf
10. Roczniki Naukowe Ekonomii Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich, 2013
Borowska A. Zmiany na rynku jabłek w Polsce z uwzględnieniem jabłek regionalnych pdf
11. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Dybka S. Produkty regionalne jako element aktywnej polityki asortymentowej ukierunkowanej na konsumenta pdf
12. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2010
Borowska A. Stan i perspektywy rozwoju działań przedsiębiorczych na obszarach wiejskich w zakresie żywności niekonwencjonalnej pdf
13. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2010
Grębowiec M. Rola produktów tradycyjnych i regionalnych w podejmowaniu decyzji nabywczych przez konsumentów na rynku dóbr żywnościowych w Polsce pdf
14. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2008
Borowska A. Unijny system ochrony żywnościowych produktów regionalnych i tradycyjnych pdf
15. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2008
Borowska A. Postawy europejskich konsumentów wobec produktów tradycyjnych i regionalnych pdf
16. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2008
Sieczko A. Tworzenie rynku produktów tradycyjnych i regionalnych pdf
17. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2007
Oleniuch I. Ocena skuteczności promocji produktów regionalnych na Podkarpaciu i Lubelszczyźnie pdf
18. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2006
Gajowiak D. Produkty regionalne szansą poprawy konkurencyjności polski w Unii Europejskiej pdf