Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

"advertising"
28 wyników
[1-20] [21-40]

1. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2020
Bilushchak Т., Kolos S. Functioning of book trailers in the development of literarytourism popularization in the context of hashtag analysis pdf
2. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2019
Kozhukhіvska R., Rybchak V., Sakovska О. Using of modern information and communication technologiesin the tourism pdf
3. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2018
Grzybek M., Szopiński W. Znaczenie reklamy w postrzeganiu i kształtowaniu decyzji zakupowych konsumentów z gmin wiejskich województwa podkarpackiego pdf
4. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2018
Nowacki R. Percepcja reklamy artykułów żywnościowych i jej znaczenie w procesach decyzyjnych konsumentów pdf
5. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2018
Książczak K., Nieścior B. Reklama suplementów diety – analiza prawna pdf
6. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2018
Chrząścik M. Kluczowe bariery komunikacyjne w zarządzaniu procesami produkcji reklam audiowizualnych w sektorze usług multimedia design pdf
7. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2017
Fandrejewska A., Nowacki R. Uwarunkowania kulturowe reklamy jako narzędzia komunikacji marketingowej przedsiębiorstw zagranicznych na polskim rynku artykułów żywnościowych pdf
8. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2017
Dziemdziela P. Działalność informacyjno-promocyjna Grupowej OczyszczalniŚcieków Łódzkiej Aglomeracji Miejskiej w kształtowaniuświadomości ekologicznej pdf
9. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2016
Żurawski J. Autopromocja mediów lokalnych pdf
10. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2015
Górska-Warsewicz H., Świątkowska M. Marketingowe determinanty wprowadzania na rynek nowych produktów w przedsiębiorstwach sektora zbożowego pdf
11. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2014
Lemanowicz M., Szwacka-Mokrzycka J. INNOVATION ACTIVITIES OF FOOD INDUSTRY ENTERPRISES pdf
12. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Andrzejewska P., Firlej K. Implementacja instrumentów marketingu internetowego na polskim rynku piwa pdf
13. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Golian S., Sawicki B. Promocja i dystrybucja usług noclegowych w gminie Krasnobród pdf
14. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Jaska E. Determinanty skutecznej reklamy medialnej pdf
15. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Bazylik R., Parzonko A. Reklama telewizyjna w opinii dzieci i młodzieży pdf
16. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Liczmańska K. Social media jako przestrzeń komunikacji z klientem w branży alkoholi wysokoprocentowych pdf
17. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Matuszewska A. Oddziaływanie reklam społecznych a system wartości jej odbiorców pdf
18. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Sekuła A. POSSIBILITIES OF APPLYING STANDARD TOOLS OF PROMOTION IN PLACE MARKETING pdf
19. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Sibińska A. TV ADVERTISING AND ITS INFLUENCE ON CHILDREN BRAND PERCEPTION RESULTS OF QUALITATIVE STUDY pdf
20. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Adamczyk G. Specyfika przekazów reklamowych kierowanych do segmentu dziecięco-młodzieżowego pdf