Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

"company"
240 wyników
[1-20] [21-40] [41-60] [61-80] [81-100] [101-120] [121-140] [141-160] [161-180] [181-200] [201-220] [221-240]

1. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2021
Albornoz R., Kontsevaya S., Kontsevaya S., Smutka L. METHODOLOGY FOR ESTIMATION THE EFFICIENCY OF AGRICULTURAL LAND IN RUSSIAN FEDERATION pdf
2. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2021
Bajusová Z., Dobošová Ľ., Gurčík Ľ., Ladvenicová J. FINANCIAL CONTROLLING AND LIQUIDITY MANAGEMENT IN AGRICULTURAL ENTERPRISES IN THE SLOVAK REPUBLIC pdf
3. Ekonomika i Organizacja Logistyki, 2020
Wicki L. The impact of WMS implementation on work productivity. The case of three distribution warehouses pdf
4. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Kowalska M. THE BLOG AS A COMMUNICATION TOOL IN THE ASSESSMENT OF YOUNG CONSUMERS - THE RESULTS OF EMPIRICAL RESEARCH pdf
5. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2020
Katunian A., Variakojiene J., Zirnele, L. Theoretical and practical assumptions of the business travelorganization. Lithuanian case pdf
6. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2020
Chykurkova A., Hutsol T., Kucher O., Melnyk M. Conceptual approaches to analysis and assessmentof efficiency of joint stock company functioning pdf
7. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Łach K. Efekt dźwigni finansowej a struktura źródeł finansowania przedsiębiorstw w Polsce w latach 2005-2018 pdf
8. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2020
Papkovskaya P., Pylypenko K., Shсharbatsiuk S. The Counterparty Assessment Mechanism in the Receivables Management System of Agricultural Organizations in the Republic of Belarus and the Ukraine pdf
9. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Lichota W. Zastosowanie modeli logitowych do zdiagnozowania zagrożenia bankructwem przedsiębiorstw pdf
10. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Wiśniewska M. IMPORTANCE OF BUSINESS SOLUTIONS BASED ON BLOCKCHAIN TECHNOLOGY pdf
11. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Konarzewska U., Michalczuk G. Znaczenie raportowania niefinansowego w inwestowaniu społecznie odpowiedzialnym pdf
12. Roczniki Naukowe Ekonomii Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich, 2019
Cichocka K., Olewnicki D. Ocena kondycji ekonomiczno-finansowej przedsiębiorstwa produkującego i sprzedającego rośliny ozdobne pdf
13. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2019
Werenowska A. Social media marketing (SMM) jako narzędzie komunikacji przedsiębiorstwaz grupami otoczenia pdf
14. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2019
Dubicki P., Kułyk P. Uwarunkowania zachowań konsumentów na rynku żywności ekologicznej pdf
15. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Błach J., Wieczorek-Kosmala M. Przesłanki działań odpowiedzialnych społecznie w kontekście czynników kreacji wartości przedsiębiorstwa: wyniki badań pdf
16. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2019
Bartczak M., Szymankowska A. Reasons for the resignation of young people from employment pdf
17. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Lane P., Wyrobek J. IMPACT OF INTERNATIONALIZATION ON THE CAPITAL STRUCTURE OF COMMERCIAL COMPANIES pdf
18. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Adamska A. Modele rozwoju rynku kapitałowego w Państwach Europy Środkowo-Wschodniej pdf
19. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Dąbrowski T. Wykorzystanie stron internetowych w komunikowaniu polityki społecznej odpowiedzialności przez spółki publiczne notowane na GPW w Warszawie pdf
20. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Lupa-Wójcik I. STUDENT ATTITUDES TOWARD THE USE OF CHATBOTS IN CUSTOMER SERVICE pdf