Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

"enterprise"
477 wyników
[1-20] [21-40] [41-60] [61-80] [81-100] [101-120] [121-140] [141-160] [161-180] [181-200] [201-220] [221-240] [241-260] [261-280] [281-300] [301-320] [321-340] [341-360] [361-380] [381-400] [401-420] [421-440] [441-460] [461-480]

1. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Wasilewski M., Żurakowska J. THE STAGES OF FIRM LIFE CYCLE AND CAPITAL STRUCTURE RATIOS FOR COMPANIES OF INDUSTRY pdf
2. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2020
Maciejewski G. Typy gospodarstw domowych ze względu na ich zachowania na rynku żywności pdf
3. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Łach K. Efekt dźwigni finansowej a struktura źródeł finansowania przedsiębiorstw w Polsce w latach 2005-2018 pdf
4. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2020
Papkovskaya P., Pylypenko K., Shсharbatsiuk S. The Counterparty Assessment Mechanism in the Receivables Management System of Agricultural Organizations in the Republic of Belarus and the Ukraine pdf
5. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2019
Wasilewska N., Wasilewski M., Zabolotnyy S. Financial Sustainability and Value of Joint-Stock Companies from Food Industry in Central and Eastern Europe pdf
6. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Dylewski M., Filipiak B. Wpływ środków UE dedykowanych małym i średnim przedsiębiorstwom na wielkość akcji kredytowej w sektorze bankowym pdf
7. Roczniki Naukowe Ekonomii Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich, 2019
Cichocka K., Olewnicki D. Ocena kondycji ekonomiczno-finansowej przedsiębiorstwa produkującego i sprzedającego rośliny ozdobne pdf
8. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2019
Samborski A. Finansowanie przedsiębiorstw w krajach Grupy Wyszehradzkiej pdf
9. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2019
Werenowska A. Social media marketing (SMM) jako narzędzie komunikacji przedsiębiorstwaz grupami otoczenia pdf
10. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Rosiński R. Obciążenia fiskalne pracy mikroprzedsiębiorstw w Polsce pdf
11. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2019
Adamowicz M., Adamowicz T. The World Financial Crisis and The Polish Economy pdf
12. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2019
Kiełbasa B., Popa D., Sargo A., Trojak M. New Approaches to Developing the Integral Indicator Methodology for Estimating the Financial Efficiency of Agricultural Entities in Poland, the Republic of Moldova, and EU Countries pdf
13. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2019
Góral J., Rembisz W. Marże marketingowe i wartości dodane w łańcuchu dostaw żywności w Polsce pdf
14. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2019
Jankowski P., Tul-Krzyszczuk A. The Impact of Innovation on the Global Competitiveness of Polish Meat and Dairy Enterprises pdf
15. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2019
Bieńkowski J., Holka M. Environmental Assessment of the Life Cycle of Bovine Compound Feeds from a Feed Milling Plant in a Large Commercial Farm in Wielkopolska Region, Poland pdf
16. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2019
Sołek K., Ślusarczyk B. THE DEVELOPMENT OF ENTREPRENEURSHIP IN RURAL AREAS IN PODKARPACKIE PROVINCE pdf
17. Roczniki Naukowe Ekonomii Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich, 2019
Davydenko N., Nehoda Y., Tytarchuk I., Wasilewska N. Mechanizm zapewnienia zrównoważonego finansowania przedsiębiorstw rolnych pdf
18. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Bludova T., Kudenko O., Tokar V., Wasilewska N. EVALUATION OF TARGET MARKET SEGMENTS FOR ENTERPRISES pdf
19. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Michalski E. STRATEGIES FOR INTERNATIONAL ENTERPRISE COMPETITION pdf
20. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2019
Kozhukhіvska R., Rybchak V., Sakovska О. Using of modern information and communication technologiesin the tourism pdf