Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

"satisfaction"
39 wyników
[1-20] [21-40]

1. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2019
Olejniczak W. Aktywność zawodowa kobiet mieszkających na obszarach wiejskich pdf
2. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Biesok G., Wyród-Wróbel J. PROACTIVE PURCHASE BEHAVIOUR AND THEIR RELATIONS IN SIMPLE SATISFACTION MODEL pdf
3. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2018
Idzik M. RATING OF THE CUSTOMER SERVICE QUALITY AT COOPERATIVE BANKS IN MYSTERY SHOPPER STUDY pdf
4. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2018
Balanovska T., Wyrzykowska B. The Requirements of the Contemporary Labour Market for Professionals pdf
5. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2018
Będzik B., Gołąb S. WELL-BEING AS EXPERIENCED IN THE CONTEXT OF AN ORGANISATION AND MOTIVATION TO IMPROVE PROFESSIONAL QUALIFICATIONS pdf
6. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2018
Komor A. PRIORITY DIRECTIONS OF EXPENDITURE IN THE OPINION OF RESIDENTS OF SELECTED RURAL COMMUNES OF THE LUBELSKIE VOIVODESHIP pdf
7. Annals of Marketing Management and Economics, 2018
Freund B. INFLUENCE OF COMMUNICATION OF MEDICAL PERSONNEL WITH PATIENTS ON HEALTH CARE UNITS MANAGEMENT PROCESSES pdf
8. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2017
Idzik M. Pozycja konkurencyjna banków spółdzielczych w segmencie mikroprzedsiębiorstw pdf
9. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2017
Gołąb S., Szcześniak M. Satysfakcja z pracy a poczucie jakości życia na przykładzie osób z terenów wiejskich – doniesienia wstępne pdf
10. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2017
Stangierska D., Świątkowska M., Ulyanitskaya Y. Czynniki wyboru i satysfakcji z usług świadczonych przez lokale fast food w świetle badań klientów i pracowników pdf
11. Annals of Marketing Management and Economics, 2017
Bober B., Olkiewicz M. Managing the safety of clinical nutrition as an important element of comprehensive health satisfaction pdf
12. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2016
Dolata M. Rola infrastruktury w procesach rozwoju obszarów wiejskich na przykładzie województwa wielkopolskiego pdf
13. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2016
Jończyk J., Wereda W. THE ROLE OF CUSTOMER SATISFACTION IN THE MODERN MARKETING ON THE EXAMPLE OF THE MARKET OF DENTAL SERVICES pdf
14. Roczniki Naukowe Ekonomii Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich, 2016
Kalinowski S. Niespójność odczuć obiektywnych i subiektywnych ludności wiejskiej pdf
15. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2016
Gazdecki M. Hierarchizacja czynników kształtujących relacje przedsiębiorstw w kanałach dystrybucji środków ochrony roślin pdf
16. Annals of Marketing Management and Economics, 2016
Korzeniewska A., Wierzchowska K. Performance measurement and high team performance building using the Prism Team Performance Diagnostic pdf
17. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2016
Stefańska M., Śmigielska G. NEW CHALLENGES FACING RETAIL AND MARKETING – SUSTAINABLE CONSUMPTION AND INNOVATIONS OF TRADE ENTERPRISES pdf
18. Zarządzanie Finansami i Rachunkowość, 2015
Balina R. Poziom zadowolenia klientów banków spółdzielczych z sektora małych i średnich przedsiębiorstw pdf
19. Roczniki Naukowe Ekonomii Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich, 2015
Lusawa R. Statystyczna zależność między miarami dobrobytu i wskaźnikami satysfakcji mieszkańców w gminach województwa mazowieckiego pdf
20. Annals of Marketing Management and Economics, 2015
Lesakova D. Attributes of satisfaction with foodshops among older shoppers pdf