Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

"social responsibility"
50 wyników
[1-20] [21-40] [41-60]

1. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Konarzewska U., Michalczuk G. Znaczenie raportowania niefinansowego w inwestowaniu społecznie odpowiedzialnym pdf
2. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Błach J., Wieczorek-Kosmala M. Przesłanki działań odpowiedzialnych społecznie w kontekście czynników kreacji wartości przedsiębiorstwa: wyniki badań pdf
3. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Dąbrowski T. Wykorzystanie stron internetowych w komunikowaniu polityki społecznej odpowiedzialności przez spółki publiczne notowane na GPW w Warszawie pdf
4. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2018
Konarzewska U., Michalczuk G. Komunikowanie działań CSR w procesie społecznie odpowiedzialnego inwestowania pdf
5. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2018
Jakubczak A. Strategie greenwashing w wybranych sieciach handlowych w Polsce pdf
6. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2018
Bagińska M., Klepacka A. The Use of CSR Measurement Matrix in the Aspect of Sustainable Development pdf
7. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2018
Stawicka E. Corporate social responsibility and the milk market in Poland pdf
8. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2017
Żak K. Towards a green enterprise pdf
9. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2017
Nowacki R., Wasilik K. Znajomość i zaufanie wobec certyfikatów zrównoważonej konsumpcji a idea społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w perspektywie młodych konsumentów pdf
10. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2017
Sikacz H., Wołczek P. Analiza ESG spółek z indeksu RESPECT na podstawie bazy ASSET4 ESG pdf
11. Annals of Marketing Management and Economics, 2017
Rak M. Corporate Social Resposibility activities undertaken by enterprises pdf
12. Annals of Marketing Management and Economics, 2017
Żukowska J. Integral human development pdf
13. Zarządzanie Finansami i Rachunkowość, 2017
Idasz-Balina M. Istota i znaczenie narzędzi CSR w opinii zarządzających bankami spółdzielczymi pdf
14. Zarządzanie Finansami i Rachunkowość, 2017
Badura-Mojza A. Zmiany w raportowaniu CSR w Polsce - studium przypadku pdf
15. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2017
Ratajczak M. Wybrane działania na rzecz społeczności lokalnejw aspekcie koncepcji CSR (w świetle badań własnych) pdf
16. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2017
Stawicka E. CSR w kontekście zrównoważonego rozwoju sektorarolno-spożywczego pdf
17. Zarządzanie Finansami i Rachunkowość, 2016
Balina R., Idasz-Balina M. Narzędzia CSR w kreowaniu wizerunku banku spółdzielczego pdf
18. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2016
Stawicka E. Aspekt społecznej odpowiedzialności w turystyce pdf
19. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2015
Cyran K., Dybka S. Społeczna odpowiedzialność biznesu jako czynnik ograniczający rozwój przedsiębiorstwa pdf
20. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2015
Sałek P. Ocena komunikacji między spółkami giełdowymi skupionymi w Respect Index a potencjalnymi akcjonariuszami pdf