Application of Nutritional Marketing Tools in Press Advertisements
Sylwia Walkowska
Walkowska, Sylwia Application of Nutritional Marketing Tools in Press Advertisements Scientific Journal Warsaw University of Life Sciences SGGW - Problems of World Agriculture, 2013, vol.13(28), nr 4, s. 149-155
SJ Home
Wszystkie numery
Bieżący numer
Pełny tekst / Full text
Walkowska, S. (2013). Application of Nutritional Marketing Tools in Press Advertisements. Scientific Journal Warsaw University of Life Sciences SGGW - Problems of World Agriculture, 13(28) (4), 149-155. https://doi.org/10.22630/PRS.2013.13.4.71
Statystyka (Statistics)
Razem (total):
wyświetlenia (views): 433
pobrania (downloads): 390
w okresach (in periods):
wyświetlenia / pobrania (views / downloads)
2024.11: 3 / 2
2024.10: 8 / 20
2024.09: 13 / 5
2024.08: 7 / 9
2024.07: 9 / 13
2024.06: 10 / 12
2024.05: 6 / 16
2024.04: 10 / 25
2024.03: 8 / 6
2024.02: 5 / 3
2024.01: 5 / 3
2023.12: 5 / 6
Copyright © Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie