Wyniki wyszukiwania

" market share"
22 wyników wyniki
[1-20] [21-40]

1. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2021
Ivanov B., Stoychev V. COMPARISON OF COMPETITIVENESS BETWEEN BULGARIA, EU, USA, AND NEW ZEALAND DAIRY SECTORS pdf
2. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2021
Malkanthi S., Rathnachandra S., Weerasinghe W. Consumers’ Awareness on Organic Food: Case of Urban Sri Lanka pdf
3. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2021
Hussayn J., Obi-Egbedi O., Oluwatayo I. Trade Liberalization Policy and Competitiveness of Cocoa Beans Exports in Nigeria (1961-2017) pdf
4. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2017
Idzik M. Pozycja konkurencyjna banków spółdzielczych w segmencie mikroprzedsiębiorstw pdf
5. Annals of Marketing Management and Economics, 2016
Jaroszewski T. An education voucher as a way to increase competitiveness in upper secondary schools educational services market pdf
6. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2016
Matyja M. Position of Polish Agricultural Production Cooperatives on the International and Domestic Market pdf
7. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2016
Jałowiecka E., Jałowiecki P., Wołąkiewicz M. Zmiany konsumpcji papierosów w ujęciu terytorialnym, w latach 1999-2012 pdf
8. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2015
Wawrzyniak A. Modelowanie wieloagentowe jako narzędzie do badania zachowania konsumentów pdf
9. Roczniki Naukowe Ekonomii Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich, 2014
Kraciński P. Zbiory i rozdysponowanie produkcji truskawek, malin i porzeczek w Polsce w latach 2001-2012 pdf
10. Zarządzanie Finansami i Rachunkowość, 2014
Antczak J. Wycena inwestycji pdf
11. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2014
Nowotarska-Romaniak B. IMPLEMENTATION OF THE MARKETING ORIENTATION IN POLAND BY LIFE INSURANCE COMPANIES pdf
12. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2012
Pawlonka T. Sytuacja ekonomiczna banków spółdzielczych w latach 2000–2011 pdf
13. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2011
Kozak S. Zmiany struktury kanałów dystrybucji a poprawa warunków konkurencji w sektorze ubezpieczeń w Polsce w latach 2002-2009 pdf
14. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2011
Pawlonka T. Systemowe bariery rozwojowe banków spółdzielczych w latach 2000–2010 pdf
15. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2011
Lubańska A. Znaczenie marek własnych sieci handlowych w Polsce pdf
16. Roczniki Nauk Rolniczych, Seria G, 2010
Pietrzak M. Klasyczne i dedykowane wskaźniki oceny efektywności spółdzielni mleczarskich na przykładzie uczestników IV rankingu forum spółdzielczości mleczarskiej pdf
17. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2010
Dworak J. Pozycjonowanie w marketingu. Wykorzystanie anamorfozy w pozycjonowaniu pdf
18. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2010
Strojny J. Ocena międzynarodowej konkurencyjności gospodarki rolno-żywnościowej w oparciu o macierz atrakcyjności oraz pozycji rynkowej pdf
19. Scientific Journal Warsaw University of Life Sciences SGGW - Problems of World Agriculture, 2010
Wiśniewska J. Internationalization of agro-food trade in the Visegrad Group countries after their entering into the European Union pdf
20. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2009
Boratyńska K. Rynek piwa w Polsce i perspektywy jego rozwoju pdf