Wyniki wyszukiwania

" women"
32 wyników wyniki
[1-20] [21-40]

1. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2021
Zawojska A. In Memoriam Wspomnienia o Profesor Marii Okręt-Zajączkowskiej pdf
2. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2021
Malkanthi S., Rathnachandra S. Determinants of Women’s Empowerment and Household Poverty Reduction in Imbulpe DS Division, Sri Lanka pdf
3. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2021
Malkanthi S., Rathnachandra S. Female Farmers’ Agricultural Information Needs and Food Production: A Case Study of Imbulpe ds Division in Sri Lanka pdf
4. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2020
Yitayaw M. Effect of Outreach on Financial Sustainability and Profitability of Saving and Credit Cooperatives in Eastern Ethiopia pdf
5. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2019
Wojcieszak-Zbierska M., Zawadka J. Działania przedsiębiorcze kobiet na wsi na przykładzie KGW w powieciegnieźnieńskim pdf
6. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2019
Grabowska B., Radzymińska M. Ocena postaw prozdrowotnych konsumentów nabywających żywność w sklepach specjalistycznych pdf
7. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2019
Olejniczak W. Aktywność zawodowa kobiet mieszkających na obszarach wiejskich pdf
8. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2019
Chądrzyński M., Gruziel K., Wyszomirska M. Polityka społeczna realizowana w gminie wiejskiej pdf
9. Annals of Marketing Management and Economics, 2018
Mussina K. Modern challenges of creating tourism brand of Kazakhstan pdf
10. Roczniki Naukowe Ekonomii Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich, 2018
Kudełka W., Strzelecki K. Ocena wiedzy i postaw rolników na temat upraw genetycznie zmodyfikowanych organizmów pdf
11. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2018
Grzybek M., Szopiński W. Znaczenie reklamy w postrzeganiu i kształtowaniu decyzji zakupowych konsumentów z gmin wiejskich województwa podkarpackiego pdf
12. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2018
Piekut M. CONSUMPTION PATTERNS AMONG ONE-PERSON HOUSEHOLDS OF NEVER MARRIED IN POLAND pdf
13. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2018
Matuszewska-Janica A. WOMEN’S LABOUR MARKET ACTIVITY IN THE AGRICULTURE SECTOR IN POLAND AND EUROPEAN UNION IN 2016 pdf
14. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2016
Halicka E. Postawy i zachowania nabywcze kobiet wobec znakowania żywności symbolami dobrowolnych certyfikatów jakości pdf
15. Annals of Marketing Management and Economics, 2016
Biernat-Jarka A., Trębska P. The professional activity of women in NGOs in Poland pdf
16. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2016
Szafrańska M. Poziom wiedzy finansowej kobiet z obszarów wiejskich województwa małopolskiego na tle Polski i wybranych krajów świata pdf
17. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2015
Jeżewska-Zychowicz M., Królak M. Konsumencka percepcja nowych technologii stosowanych w produkcji żywności pdf
18. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2015
Kisiel R., Sawulska D. Uwarunkowania przedsiębiorczości kobiet w województwie warmińsko-mazurskim pdf
19. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2014
Psyk-Piotrowska E., Zajda K. Oddziaływanie programu LEADER na kapitał społeczny mieszkanek wsi pdf
20. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2014
Raczkowska M. Gender Gap – nierówności ekonomiczne w krajach europejskich ze względu na płeć pdf