Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing 2013 (10(59))

ISSN: 2081-3430 eISSN: 2544-0640
Lp. Autor / Tytuł Strony Pobierz
Full text
1. Adamczyk G. Specyfika przekazów reklamowych kierowanych do segmentu dziecięco-młodzieżowego 9-20 pdf
2. Andrzejewska P., Firlej K. Implementacja instrumentów marketingu internetowego na polskim rynku piwa 21-31 pdf
3. Badzińska E. MEDIA CONVERGENCE AS A HALLMARK OF MODERN MARKETING COMMUNICATION 32-44 pdf
4. Białek E., Zajkowska M. Witryna internetowa w komunikacji marketingowej nauczyciela akademickiego 45-54 pdf
5. Bobola A. Prosument w opiniach polskich konsumentów 55-63 pdf
6. Borkowski B., Krawiec M. Modele zarządzania ryzykiem inwestycji kapitałowych w sektorze rolno-spożywczym 64-78 pdf
7. Brodzińska K. Problem społecznej odpowiedzialności w rolnictwie 79-86 pdf
8. Brańka S. WHY DO THE UNIVERSITY GRADUATES SETTLE DOWN IN THE UNIVERSITY TOWN? POTENTIAL IMPLICATIONS FOR CITY MARKETING -THE CASE OF CRACOW 87-97 pdf
9. Brzostek J., Kowrygo B. Analiza i ocena rynku czekolady w Polsce w latach 2005-2011 z uwzględnieniem zachowań starszych konsumentów 98-107 pdf
10. Burgiel A. PROBLEMS OF RESEARCHING CONSUMERS ON SENSITIVE ISSUES – SOME OBSERVATIONS ON THE EXAMPLE OF EMULATORY BEHAVIOR 108-117 pdf
11. Chrzanowski M. Ocena korzyści i kosztów wdrażania budżetu zadaniowego przez pryzmat efektywności wydatkowania środków publicznych w wybranych krajach OECD 118-130 pdf
12. Čierna Z., Prevužňáková J. APPLICATION OF ACTIVITY INDICATORS IN SLOVAK AGRICULTURAL ENTERPRISES 131-141 pdf
13. Cyran K. Preferencje konsumentów w zakresie miejsc zakupów żywności jako wyznacznik możliwości rozwoju handlu na targowiskach i bazarach 142-155 pdf
14. Czerwiński B. Rola innowacji marketingowych w działalności instytucji finansowych 156-168 pdf
15. Dmitruk J., Krzyżanowska K. Relacje inwestorskie jako narzędzie kształtowania reputacji spółek giełdowych 169-179 pdf
16. Feczko J. Turystyka wiejska – Pomorze 2013. Problemy ekonomiczne i zarządzania marketingowego 180-194 pdf
17. Gazdecki M., Goryńska-Goldmann E. Usługa żywieniowa w strategiach produktowych przedsiębiorstw 195-204 pdf
18. Gąsior M. Stosunek konsumentów rynku IT do zależnych i niezależnych internetowych źródeł informacji zakupowej 205-213 pdf
19. Glińska E. HOW TO SEARCH THE PLACE BRAND IDENTITY DISTINGUISHED FEATURES? THE LOCAL STAKEHOLDERS' PERSPECTIVE 214-224 pdf
20. Golik-Górecka G. Elementy platformy strategii marketingowo-finansowej 225-238 pdf
21. Górska-Warsewicz H. Zarządzanie tożsamością marek w przedsiębiorstwach sektora żywnościowego 239-255 pdf
22. Grego-Planer D., Liczmańska K., Petrykowska J. Korzyści wynikające z budowania trwałych relacji z klientami w firmach usługowych 256-267 pdf
23. Grzegorzewska E. Zadłużenie przedsiębiorstw rolnych w Polsce w obliczu globalnego kryzysu gospodarczego 268-276 pdf
24. Grzegorczyk W. MARKETING STRATEGIES OF POLISH BANKS – EVALUATION ATTEMPT 277-288 pdf
25. Berčík J., Gálová J., Horska E. RETAIL MARKETING STRATEGIES AND INNOVATIONS IN THE PRACTICE OF A RETAIL CHAIN 289-303 pdf
26. Janulewicz P. Funkcje i metody kształtowania ceny w jednostce samorządu terytorialnego 304-311 pdf
27. Jaska E. Determinanty skutecznej reklamy medialnej 312-319 pdf
28. Jastrzębska S. Skuteczność standardowych form promocji na rynku produktów mleczarskich na przykładzie przedsiębiorstwa Bakoma S.A. 320-330 pdf
29. Karasiewicz G. Stopień internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw a ich efekty finansowe 331-342 pdf
30. Kluza K. IMPACT OF PUBLIC BANKS ON STABILITY OF FINANCIAL SYSTEM 343-352 pdf
31. Koszarek M. CHALLENGES IN THE MARKETING AND BRANDING OF CLUSTERS 353-360 pdf
32. Koszembar-Wiklik M. Media społecznościowe w strategii public relations miast 361-370 pdf
33. Kaczorowska J., Kot Z. Postrzeganie marek własnych wybranych detalistów spożywczych w Polsce wśród młodych konsumentów 371-380 pdf
34. Krot K., Rudawska I. Koncepcja zaufania w relacji lekarz-pacjentów świetle badań jakościowych 381-393 pdf
35. Kádeková Z., Kretter A. ECO MARKETING IN AGRICULTURE AND BARRIERS TO ORGANIC FOOD SALES 394-401 pdf
36. Król M. Ekologizacja Wspólnej Polityki Rolnej –zagadnienia prawne 402-421 pdf
37. Kruk M. Znaczenie marki w procesie komercjalizacji nowego produktu 422-431 pdf
38. Kubiak K. Kapitał marki w sieci wymiany wartości 432-443 pdf
39. Kuźniar W. Organizacyjne aspekty rozwoju marketingu terytorialnego w gminach turystycznych 444-450 pdf
40. Leszczyński G. BUSINESS-TO-BUSINESS ADAPTATION – CUSTOMER PERSPECTIVE 451-461 pdf
41. Łatuszyńska M., Wawrzyniak A. Metody symulacji komputerowej w badaniach marketingowych 462-474 pdf
42. Matysik-Pejas R., Sowula M., Szafrańska M. Percepcja marek własnych przez nabywców produktów żywnościowych 475-483 pdf
43. Michalski E. Strategie marketingowe rozwoju produktu 484-493 pdf
44. Mącik R., Nalewajek M. THE IMPACT OF VIRTUAL COMMUNITIES ON ENHANCING HEDONISTIC CONSUMER ATTITUDES 494-505 pdf
45. Nestorowicz R. THE ASYMMETRY OF INFORMATION ON FOOD MARKET AND CONSUMERS’ PREFERENCES – SOME ASPECTS 506-513 pdf
46. Oleszczyk K. Rola i znaczenie środowiska rodzinnego w kształtowaniu postaw konsumenckich dzieci 514-526 pdf
47. Paluch Ł. Rola władz samorządowych w kreowaniu zrównoważonego rozwoju gmin wiejskich województwa małopolskiego 527-539 pdf
48. Paluchová J., Prokeinová R. SUSTAINABILITY IN SERVICE´S SECTOR: NEW TRENDS OF SUSTAINABILITY TOOLS AND POSITIONING OF SERVICES IN ECONOMY 540-551 pdf
49. Łapińska J., Pawlak-Kołodziejska K. Rola public relations w promocji usług w przedsiębiorstwach funkcjonujących w Polsce 552-560 pdf
50. Prevužňáková J., Rábek T., Serenčéš P. APPLICATION OF SELECTED DEBT RATIOS ON SLOVAK AGRICULTRURE 561-568 pdf
51. Rawski M. CUSTOMER - TARGETED STRATEGY AS A COMPONENT OF MARKETING STRATEGY 569-579 pdf
52. Rábek T., Tóth M. DEVELOPMENT OF PROFITABILITY IN SLOVAK AGRICULTURAL ENTERPRISES IN YEARS 2004-2011 580-587 pdf
53. Nuszkiewicz K., Roman M. JADWIGA DZIUBIŃSKA AGRICULTURAL EDUCATION CENTRE SCHOOLS IN GOLĄDKOWO MARKETING ACTIVITIES 588-597 pdf
54. Rudawska E. YOUNG CONSUMERS AS GROUP BUYING SERVICES’ CUSTOMERS 598-606 pdf
55. Rykowska J., Sawicka J., Stolarczyk P. Przedsiębiorczość na obszarach wiejskich z perspektywy gender 607-619 pdf
56. Rybak A. Zarządzanie marką w e-przestrzeni 620-630 pdf
57. Sekuła A. POSSIBILITIES OF APPLYING STANDARD TOOLS OF PROMOTION IN PLACE MARKETING 631-642 pdf
58. Sibińska A. TV ADVERTISING AND ITS INFLUENCE ON CHILDREN BRAND PERCEPTION RESULTS OF QUALITATIVE STUDY 643-652 pdf
59. Siemieniako D. Lojalność młodych konsumentów alkoholu w kontekście marketingu społecznego 653-661 pdf
60. Stangierska D. Otoczenie fizyczne usługi gastronomicznej i jego konsekwencje wizerunkowe – przykład marki sieci restauracji casual dining 662-671 pdf
61. Seliga R., Sułkowska J. Wykorzystanie marketingu społecznego w profilaktyce zdrowia 672-683 pdf
62. Sułkowski Ł. Konsumpcjonizm z perspektywy krytycznego nurtu zarządzania 684-693 pdf
63. Szymankowska A. Specyfika zarządzania marką w aspekcie budowania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa 694-704 pdf
64. Szwacka-Mokrzycka J. TYPOLOGY OF MARKETING STRATEGIES FOR COMPANIES OF FOOD INDUSTRY 705-716 pdf
65. Szromnik A., Wolanin-Jarosz E. ETHNOCENTRIC ATTITUDES AND BUYING DECISIONS OF POLES AND HUNGARIANS – THE ESSENCE AND MEASUREMENT WITH THE USE OF CETSCALE ANALYSIS 717-728 pdf
66. Kleinová K., Nagyová Ľ., Waldnerová P. CONSUMER BEHAVIOUR ON THE WINE MARKET IN NITRA REGION 729-736 pdf
67. Zieliński M. SUPPLIER-CUSTOMER RELATIONSHIP PERFORMANCE IN CONSTRUCTION INDUSTRY 737-746 pdf
68. Gotwald B., Gregor B. ADVERTASING AIMED AT CHILDREN - BETWEEN EFFICIENCY AND ETHICS OF MARKETING ACTIVITIES 747-754 pdf