Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

" consumer behaviour"
23 wyników
[1-20] [21-40]

1. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Baruk A. PROSUMERIC ACTIVITY OF CONTEMPORARY FINAL PURCHASERS VS. THEIR RELATIONSHIPS WITH OFFERORS pdf
2. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2019
Dubicki P., Kułyk P. Uwarunkowania zachowań konsumentów na rynku żywności ekologicznej pdf
3. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2019
Kułyk P., Michałowska M. Cena a gotowość do zapłaty za określone produkty ekologiczne na przykładzie mieszkańców województwa lubuskiego pdf
4. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Maciejewski G., Mokrysz S. NEW TRENDS IN CONSUMPTION ON THE COFFEE MARKET pdf
5. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2019
Bakos I., Khademi-Vidra A. Alternative Local Food Shopping Communities in Hungary pdf
6. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Biesok G., Wyród-Wróbel J. PROACTIVE PURCHASE BEHAVIOUR AND THEIR RELATIONS IN SIMPLE SATISFACTION MODEL pdf
7. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Kucharska B., Malinowska M. TRENDS IN Y GENERATION’S BEHAVIOUR ON THE FOOD MARKET pdf
8. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2018
Zalega T. Deconsumption in consumer behaviour of Polish seniors pdf
9. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2018
Kawa M., Kuźniar W. Konsumenci wobec regionalnych produktów tradycyjnych w kontekście ogólnoświatowych zmian w zachowaniach konsumentów na rynku żywności pdf
10. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2017
Fandrejewska A., Nowacki R. Uwarunkowania kulturowe reklamy jako narzędzia komunikacji marketingowej przedsiębiorstw zagranicznych na polskim rynku artykułów żywnościowych pdf
11. Annals of Marketing Management and Economics, 2017
Zwierzyński P. The determinants of consumer behaviours in the furniture market pdf
12. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2016
Escher I., Petrykowska J. Żywność ekologiczna w opinii młodych polskich konsumentów – wyniki badań pdf
13. Annals of Marketing Management and Economics, 2015
Gołębiewski J. Evolution of theory of marketing – a micro- and a macro approach pdf
14. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2015
Maciaszczyk M. Tendencje zmian zachowania rynkowych konsumentów niepełnosprawnych ruchowo pdf
15. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2015
Wawrzyniak A. Modelowanie wieloagentowe jako narzędzie do badania zachowania konsumentów pdf
16. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2015
Bubel D. Marketing aspect of young consumer behaviour in food industry management pdf
17. Annals of Marketing Management and Economics, 2015
Abutalibov R., Guliyev S. Factors affecting the consumer behaviours of Azerbaijani students pdf
18. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2015
Wąsikowska B. Zastosowanie technik neuronauki poznawczej w zarządzaniu marketingowym pdf
19. Roczniki Naukowe Ekonomii Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich, 2014
Kowalczuk I., Olbryś E. Zachowania konsumentów na rynku przetworów owocowych pdf
20. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Jabłońska L., Olewnicki D., Ragan M. Zachowania konsumenckie na warszawskim rynku kwiatów ciętych i doniczkowych pdf