Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

" konsument"
204 wyników
[1-20] [21-40] [41-60] [61-80] [81-100] [101-120] [121-140] [141-160] [161-180] [181-200] [201-220]

1. Roczniki Naukowe Ekonomii Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich, 2019
Maciejczak M. Korzyści zewnętrzne prowadzenia zrównoważonych winnic w Polsce w warunkach zmian klimatu pdf
2. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Gomoła B., Jaska E., Werenowska A. Wykorzystanie influencer marketingu w kreowaniu wizerunku marki pdf
3. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2019
Dubicki P., Kułyk P. Uwarunkowania zachowań konsumentów na rynku żywności ekologicznej pdf
4. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2019
Kułyk P., Michałowska M. Cena a gotowość do zapłaty za określone produkty ekologiczne na przykładzie mieszkańców województwa lubuskiego pdf
5. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2019
Góral J., Rembisz W. Marże marketingowe i wartości dodane w łańcuchu dostaw żywności w Polsce pdf
6. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2019
Grabowska B., Radzymińska M. Ocena postaw prozdrowotnych konsumentów nabywających żywność w sklepach specjalistycznych pdf
7. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Michalski E. STRATEGIES FOR INTERNATIONAL ENTERPRISE COMPETITION pdf
8. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Ankiel M., Sojkin B. PURCHASE DETERMINANTS OF DURABLE GOODS FOR RESIDENTS OF LARGE CITIES IN POLAND pdf
9. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Maciejewski G., Mokrysz S. NEW TRENDS IN CONSUMPTION ON THE COFFEE MARKET pdf
10. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Kucharska B., Malinowska M. TRENDS IN Y GENERATION’S BEHAVIOUR ON THE FOOD MARKET pdf
11. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2018
Mazurkiewicz-Pizło A., Pizło W. Tajemniczy klient jako metoda badawcza – wybrane problemy pdf
12. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2018
Koszela G., Ochnio L., Suebpongsang P. Differences in food product consumption in selected Asian countries pdf
13. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2018
Błażejowska M., Gostomczyk W. Warunki tworzenia i stan rozwoju spółdzielni i klastrów energetycznych w Polsce na tle doświadczeń niemieckich pdf
14. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2018
Letkowski G., Szwacka-Mokrzycka J. Kierunki dostosowań przedsiębiorstw handlowych do wzorców zakupowych konsumentów pdf
15. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2018
Grębowiec M. Rola współczesnych innowacji sektora owoców i warzyw w procesie postrzegania i podejmowania decyzji nabywczych przez konsumentów pdf
16. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2018
Sieczko A., Sieczko L. Determinanty popytu usług agroturystycznych pdf
17. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2018
Zalega T. Deconsumption in consumer behaviour of Polish seniors pdf
18. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2018
Strzębicki D. Rola postów facebookowych w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw przemysłu spożywczego pdf
19. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2018
Jakubczak A. Strategie greenwashing w wybranych sieciach handlowych w Polsce pdf
20. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2018
Kawa M., Kuźniar W. Konsumenci wobec regionalnych produktów tradycyjnych w kontekście ogólnoświatowych zmian w zachowaniach konsumentów na rynku żywności pdf