Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

" produkt"
490 wyników
[1-20] [21-40] [41-60] [61-80] [81-100] [101-120] [121-140] [141-160] [161-180] [181-200] [201-220] [221-240] [241-260] [261-280] [281-300] [301-320] [321-340] [341-360] [361-380] [381-400] [401-420] [421-440] [441-460] [461-480] [481-500]

1. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2022
Podstawka M. Inflacja a koszty produkcji wybranych produktów rolniczych w 2022 roku pdf
2. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2021
Pasińska D. Handel zagraniczny produktami mięsnymi Polski z Japonią w latach 2004-2019 pdf
3. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2021
Krzyżanowska K., Wawrzyniak S. Motywy wyboru szlaków kulinarnych zrzeszonych w konsorcjum „Polskie Szlaki Kulinarne” i ich rozpoznawalność wśród turystów pdf
4. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2021
Wojcieszak-Zbierska M. Krótkie łańcuchy dostaw szansądla lokalnych przedsiębiorców rolnych pdf
5. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2021
Cieślik E. Mapowanie produktów polskiego eksportu produktów rolno spożywczych kierowanego do wybranych krajów Unii Europejskiej w 2020 roku pdf
6. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Kowalska M. THE BLOG AS A COMMUNICATION TOOL IN THE ASSESSMENT OF YOUNG CONSUMERS - THE RESULTS OF EMPIRICAL RESEARCH pdf
7. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Stańczak-Strumiłło K. Instytucjonalne wykluczenie emerytalne w wąskim ujęciu jako rodzaj wykluczenia finansowego w Polsce pdf
8. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Świetlik K. TRENDS IN BEHAVIOUR OF MODERN FOOD CONSUMERS IN POLAND pdf
9. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Kondak A., Konior A., Tarczydło B. SELECTED UNDERTAKINGS OF SHARING TRANSPORT SERVICES BY CONTEMPORARY CONSUMERS: RESEARCH RESULTS pdf
10. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Trębska P. FOOD SELF-SUPPLY IN NEW CONSUMER TRENDS pdf
11. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2020
Nowak C. Produkty regionalne i tradycyjne w promocji rozwojuekonomicznego i zachowaniu dziedzictwa kulturowego wsi pdf
12. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2020
Dziemdziela P., Krzyżanowska K. Działalność innowacyjna małych i średnich przedsiębiorstww Polsce pdf
13. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Decyk K. Potencjał produkcyjny sektora usług w krajach członkowskich Unii Europejskiej pdf
14. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Cyburt A., Gałecka A. THE EFFICIENCY OF PRODUCTION FACTORS ON AGRICULTURAL FARMS OF THE VISEGRAD GROUP pdf
15. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Lemanowicz M. INDICATIONS OF CONSUMERS’ PROSUMER BEHAVIOUR ON THE FOOD MARKET pdf
16. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Sołtysiak M. Seniorzy na rynku usług bankowych w Polsce pdf
17. Pozycja konkurencyjna jabłek i zagęszczonego soku jabłkowego na rynkach zagranicznych, 2020
Kraciński P., Wicki L. Pozycja konkurencyjna jabłek i zagęszczonego soku jabłkowego na rynkach zagranicznych pdf
18. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2020
Ambroziak Ł. Wpływ pandemii COVID-19 na handel rolno-spożywczy Polski: pierwsze doświadczenia pdf
19. Ekonomika i Organizacja Logistyki, 2020
Domagała J. Macro-logistics as tools for shaping today’s economy pdf
20. Ekonomika i Organizacja Logistyki, 2020
Górecka A., Zborowska P. The factors influencing the growth in dropshipping orders during the COVID-19 pandemic pdf