Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

" specialist"
21 wyników
[1-20] [21-40]

1. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2019
Niedziółka A. Ekonomiczno-społeczne uwarunkowania rozwoju usług turystycznychna obszarach wiejskich w wybranych gminach powiatu krakowskiego pdf
2. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2019
Grabowska B., Radzymińska M. Ocena postaw prozdrowotnych konsumentów nabywających żywność w sklepach specjalistycznych pdf
3. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2018
Balanovska T., Wyrzykowska B. The Requirements of the Contemporary Labour Market for Professionals pdf
4. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2018
Filipiak T., Maciejczak M. COSTS OF VINEYARDS PRODUCTION IN SELECTED EU COUNTRIES IN THE PERIOD 2004–2015 pdf
5. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2018
Pietrych Ł. IDENTIFICATION OF THE (DETERMINISTIC OR RANDOM) NATURE OF THE WHEAT PRICE VARIABILITY WITH THE APPLICATION OF RECURRENCE QUANTIFICATION ANALYSIS pdf
6. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2018
Gacparska M., Panczyk M., Traczyk I. European Food Safety Authority as the source of information on food and nutrition pdf
7. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2017
Gębski J., Jeznach M., Kosicka-Gębska M., Kwiecińska K., Tul Krzyszczuk A. Charakterystyka porównawcza zachowań nabywczych polskich konsumentów mięsa na tle porównań międzynarodowych pdf
8. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2017
Smoluk-Sikorska J. Distribution of Organic Food in Poland pdf
9. Annals of Marketing Management and Economics, 2016
Szara A. Talent management programmes in the retail industry designed for university graduates pdf
10. Annals of Marketing Management and Economics, 2015
Grzegorczyk W. The interrelationships between a company’s marketing and finances pdf
11. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2015
Wąsikowska B. Zastosowanie technik neuronauki poznawczej w zarządzaniu marketingowym pdf
12. Roczniki Naukowe Ekonomii Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich, 2014
Paszko D., Wróblewska W. Zróżnicowanie i determinanty efektywnego zarządzania na przykładzie kadry zarządzającej specjalistycznego gospodarstwa ogrodniczego pdf
13. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Kuźniar W. Organizacyjne aspekty rozwoju marketingu terytorialnego w gminach turystycznych pdf
14. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2013
Łuszczyk M. Ograniczenia do ubezpieczeń w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w warunkach osłabienia finansów publicznych w Polsce pdf
15. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2011
Pocol C. Sustainable policies for the development of beekeeping in Romania pdf
16. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2010
Wereda W. Marketing relacji jako nowoczesna strategia biznesu wspierająca działania jednostek samorządu terytorialnego w regionie pdf
17. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2009
Klamecka-Roszkowska G. Finansowanie działalności innowacyjnej w podlaskich przedsiębiorstwach pdf
18. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2009
Łozowski M., Obstawski Z. Podstawy budowy Wspólnego Systemu Ubezpieczeń Rolnych w Unii Europejskiej pdf
19. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2007
Jaczewska-Kalicka A. Kierunki zmian produkcji zbóż w Polsce po integracji z Unią Europejską pdf
20. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2006
Długokęcka M., Drejerska N. Szkolenie pracowników jako narzędzie wspomagania procesów uczenia się pdf