Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

" university"
64 wyników
[1-20] [21-40] [41-60] [61-80]

1. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2022
Parlińska A. Wyzwania e-learningu w czasie pandemii w Polsce pdf
2. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2021
Zawojska A. In Memoriam Wspomnienia o Profesor Marii Okręt-Zajączkowskiej pdf
3. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2021
Balińska A., Olejniczak W. CERTIFICATION OF HIGH-QUALITY FOOD PRODUCTSIN THE PERCEPTION OF STUDENTS pdf
4. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2021
Sołek K., Ślusarczyk B. ENVIRONMENTAL AWARENESS OF YOUNG CONSUMERS ON THE EXAMPLE OF STUDENTS OF THE UNIVERSITY OF RZESZÓW pdf
5. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Pisarska A. SOURCES OF FINANCING TASKS FOR PUBLIC HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS: FINDINGS IN LIGHT OF THEIR REPORTING pdf
6. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2020
Balińska A., Gabryjończyk P., Zawadka J. SOURCES OF INFORMATION ON PRO-ECOLOGICAL BEHAVIOUR OF STUDENTS OF THE FACULTY OF ECONOMICS OF THE WULS-SGGW pdf
7. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Szafrańska M. FACTORS DETERMINING THE LEVEL OF FINANCIAL LITERACY OF ACADEMIC YOUTH pdf
8. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2019
Balińska A., Gabryjończyk P., Zawadka J. PRO-ECOLOGICAL ATTITUDES AMONG STUDENTS pdf
9. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Ankiel M., Sojkin B. PURCHASE DETERMINANTS OF DURABLE GOODS FOR RESIDENTS OF LARGE CITIES IN POLAND pdf
10. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Krawiec W. BUILDING A BRAND FOR THE CITY OF LODZ: MOTIVATING AND DEMOTIVATING FACTORS FOR MANAGERS OF CULTURAL INSTITUTIONS pdf
11. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2018
Balińska A., Gabryjończyk P., Sieczko A., Zawadka J. MODERN CHALLENGES IN THE DEVELOPMENT OF TOURISM IN RURAL AREAS pdf
12. Annals of Marketing Management and Economics, 2018
Przybytniowski J. ECONOMIC KNOWLEDGE AND AWARENESS AND THE COMPETENCE OF THE YOUNG GENERATION OF THE ŚWIĘTOKRZYSKIE VOIVODESHIP IN THE ACHIEVEMENT OF FINANCIAL STABILITY pdf
13. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2018
Gołaś M., Pietrzak P. Efektywność i skuteczność kształcenia akademickiego na przykładzie Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie pdf
14. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2018
Gacparska M., Panczyk M., Traczyk I. European Food Safety Authority as the source of information on food and nutrition pdf
15. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2017
Górska-Warsewicz H., Kowalczuk I., Stangierska D., Świątkowska M., Zubrzycka A. Percepcja informacji żywieniowej jako elementu wpływającego na zachowania konsumentów w zakładach gastronomicznych pdf
16. Zarządzanie Finansami i Rachunkowość, 2017
Pietrzak P. Wielkość dotacji na działalność statutową a efektywność naukowa wydziałówSzkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie pdf
17. Roczniki Naukowe Ekonomii Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich, 2017
Bartnikowska S., Brzoski M., Czekała W., Lewicki A., Olszewska A., Smurzyńska A. Ziemniaki jako potencjalny substrat dla biogazowni rolniczych pdf
18. Annals of Marketing Management and Economics, 2017
Gyenge B., Horváth Á. Movie consumption among Hungarian university students pdf
19. Annals of Marketing Management and Economics, 2017
Li X., Rembielak G., Wilson J. International students and motivation to study at postgraduate level – some evidence from China pdf
20. Annals of Marketing Management and Economics, 2017
Stepaniuk N. Development of educational migration in Ukraine pdf