Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

"NGO"
177 wyników
[1-20] [21-40] [41-60] [61-80] [81-100] [101-120] [121-140] [141-160] [161-180]

1. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2022
Parlińska A. Wyzwania e-learningu w czasie pandemii w Polsce pdf
2. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2022
Wiśniewska M. Wpływ pandemii koronawirusa (Covid-19) na zachowania inwestorów w świetle finansów behawioralnych pdf
3. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Kowalska M. THE BLOG AS A COMMUNICATION TOOL IN THE ASSESSMENT OF YOUNG CONSUMERS - THE RESULTS OF EMPIRICAL RESEARCH pdf
4. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Gostomski E., Lepczyński B. Metodyczne i rynkowe aspekty ratingu listów zastawnych – doświadczenia z rynku niemieckiego pdf
5. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2020
Kukuła K. O pewnych dylematach związanych z budową rankingu obiektów ze względu na poziom zjawiska złożonego pdf
6. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2020
Jaska E., Stolarska P., Werenowska A. Kompetencje komunikacyjne sprzedawcy – determinantaskutecznej sprzedaży bezpośredniej pdf
7. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Baruk A. PROSUMERIC ACTIVITY OF CONTEMPORARY FINAL PURCHASERS VS. THEIR RELATIONSHIPS WITH OFFERORS pdf
8. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Dąbkowska-Dworniak M. NON-GOVERNMENTAL ORGANIZATIONS IN POLAND: THEIR ROLE AND SOURCES OF FINANCING pdf
9. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Lemanowicz M. INDICATIONS OF CONSUMERS’ PROSUMER BEHAVIOUR ON THE FOOD MARKET pdf
10. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Podstawka Ł., Podstawka M. TAXATION OF AGRICULTURAL ACTIVITY IN POLAND: THE CURRENT STATE AND FUTURE PROSPECTS pdf
11. Ekonomika i Organizacja Logistyki, 2020
Górecka A., Zborowska P. The factors influencing the growth in dropshipping orders during the COVID-19 pandemic pdf
12. Roczniki Naukowe Ekonomii Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich, 2019
Gołaś Z. Przemiany i uwarunkowania wydajności pracy w rolnictwie Unii Europejskiej w latach 2005-2016 pdf
13. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Hadrian P. PRACTICAL CONSIDERATIONS FOR THE IMPLEMENTATION OF MARKETING AUDIT AS STRATEGIC CONTROL pdf
14. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2019
Góral J., Rembisz W. Marże marketingowe i wartości dodane w łańcuchu dostaw żywności w Polsce pdf
15. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2019
Wojcieszak-Zbierska M. Koszty działań marketingowych gospodarstw agroturystycznych i możliwości ich finansowania pdf
16. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2018
Strzębicki D. Rola postów facebookowych w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw przemysłu spożywczego pdf
17. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2018
Milewska A. KNOWLEDGE BASED ECONOMY: OPPORTUNITIES AND CHALLENGES pdf
18. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2018
Grębowiec M. Rola współczesnych innowacji sektora owoców i warzyw w procesie postrzegania i podejmowania decyzji nabywczych przez konsumentów pdf
19. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2018
Mazurkiewicz-Pizło A., Pizło W. Tajemniczy klient jako metoda badawcza – wybrane problemy pdf
20. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2018
Krawczak M. Wartość dodana na wybranych gałęziach polskiego rynku żywnościowego pdf