Wyniki wyszukiwania

" promotion"
114 wyników wyniki
[1-20] [21-40] [41-60] [61-80] [81-100] [101-120]

1. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2021
Balińska A., Olejniczak W. CERTIFICATION OF HIGH-QUALITY FOOD PRODUCTSIN THE PERCEPTION OF STUDENTS pdf
2. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2020
Chirilas A., Foris D. DEVELOPMENT OF AGRITOURISM THROUGH THE CONCEPT OF LOCAL GASTRONOMY POINTS pdf
3. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2019
Wojcieszak-Zbierska M. Koszty działań marketingowych gospodarstw agroturystycznych i możliwości ich finansowania pdf
4. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2019
Wojcieszak-Zbierska M., Zawadka J. Działania przedsiębiorcze kobiet na wsi na przykładzie KGW w powieciegnieźnieńskim pdf
5. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2019
Kozhukhіvska R., Rybchak V., Sakovska О. Using of modern information and communication technologiesin the tourism pdf
6. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2019
Niedziółka A. Ekonomiczno-społeczne uwarunkowania rozwoju usług turystycznychna obszarach wiejskich w wybranych gminach powiatu krakowskiego pdf
7. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2019
Klapkiv Y., Putsenteilo P., Vovk V. ADAPTATION PROCESSES OF THE AGRARIAN SECTOR FOR REALIZATION OF THE EXISITING POTENTIAL pdf
8. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2019
Góral J., Rembisz W. Marże marketingowe i wartości dodane w łańcuchu dostaw żywności w Polsce pdf
9. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2019
Bakos I., Khademi-Vidra A. Alternative Local Food Shopping Communities in Hungary pdf
10. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Gomoła B., Jaska E., Werenowska A. Wykorzystanie influencer marketingu w kreowaniu wizerunku marki pdf
11. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Krawiec W. BUILDING A BRAND FOR THE CITY OF LODZ: MOTIVATING AND DEMOTIVATING FACTORS FOR MANAGERS OF CULTURAL INSTITUTIONS pdf
12. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2018
Ambroziak A., Grochowska R. Selected Aspects of Protectionism of EU Member States in the EU Agri-Food Market pdf
13. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2018
Huseynov R., Kummitha H., Wojtaszek M. Development of Agritourism in the Light of Economics: Case Studies of Italy and Poland pdf
14. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2018
Gostomczyk W. System aukcyjny jako nowy sposób wspierania OZE pdf
15. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2018
Powęska H. RURAL AREAS OF POLAND AS THE BENEFICIARY OF EUROPEAN UNION FUNDING 2007−2013(15) FOR CULTURAL PROJECTS pdf
16. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2018
Konarzewska U., Michalczuk G. SOCIAL REPORTING AS A TOOL FOR ACHIEVING THE SUSTAINABLE DEVELOPMENT GOALS pdf
17. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2017
Fedushko S., Serov Y., Yanovska M. The specifics of using wiki-technology for popularizationof state administrative organizations on the exampleof university pdf
18. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2017
Dziemdziela P. Działalność informacyjno-promocyjna Grupowej OczyszczalniŚcieków Łódzkiej Aglomeracji Miejskiej w kształtowaniuświadomości ekologicznej pdf
19. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2017
Jalinik M. Promocja w rozwoju sylwanoturystyki pdf
20. Annals of Marketing Management and Economics, 2017
Rukuižienė R. Formalization of brand marketing management in the food industry pdf