Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Turystyka i Rozwój Regionalny 2019 (12)

ISSN: 2353-9178 eISSN: 2543-8859
Lp. Autor / Tytuł Strony Pobierz
Full text
1. Bartczak M., Szymankowska A. Reasons for the resignation of young people from employment 5-14 pdf
2. Baklytska T., Bohdaniuk O. Competitivness and prospects for development of berry production in Ukraine 15-22 pdf
3. Dziemdziela P. Edukacja ekologiczna prowadzona przez Grupową Oczyszczalnię Ścieków ŁódzkiejAglomeracji Miejskiej i jej znaczenie w równoważeniu rozwoju 23-31 pdf
4. Gabryjończyk P., Kudinova I. Motives for undertaking rural tourism activity and its economic and social benefits– comparison of Polish and Ukrainian theoretical perspective 33-42 pdf
5. Goryńska-Goldmann E. Ewolucja rozwoju żywności lokalnej w kontekście ideizrównoważonej konsumpcji 43-57 pdf
6. Chernychko T., Liba N., Rybchak V. Professional competence of future economists in the region 59-64 pdf
7. Bednarz P., Michalski K., Popiel J. Carsharing jako forma logistyki współdzielenia w mieście 65-75 pdf
8. Olejniczak W. Aktywność zawodowa kobiet mieszkających na obszarach wiejskich 77-84 pdf
9. Wawrzyniak S. Marketing wielopoziomowy w teorii ekonomii behawioralnej 85-94 pdf
10. Werenowska A. Social media marketing (SMM) jako narzędzie komunikacji przedsiębiorstwaz grupami otoczenia 95-102 pdf
11. Wielewska I. Determinanty rozwoju ekoinnowacji w przedsiębiorstwach agrobiznesu 103-113 pdf
12. Jabkowski D., Szalaty N., Wiza P. Poziom świadomości konsumentów w zakresie terroryzmu żywnościowegojako przykład współczesnego zagrożenia dla przemysłu rolno-spożywczego 115-127 pdf
13. Wojcieszak-Zbierska M. Koszty działań marketingowych gospodarstw agroturystycznych i możliwości ich finansowania 129-138 pdf