Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

"market"
1121 wyników
[1-20] [21-40] [41-60] [61-80] [81-100] [101-120] [121-140] [141-160] [161-180] [181-200] [201-220] [221-240] [241-260] [261-280] [281-300] [301-320] [321-340] [341-360] [361-380] [381-400] [401-420] [421-440] [441-460] [461-480] [481-500] [501-520] [521-540] [541-560] [561-580] [581-600] [601-620] [621-640] [641-660] [661-680] [681-700] [701-720] [721-740] [741-760] [761-780] [781-800] [801-820] [821-840] [841-860] [861-880] [881-900] [901-920] [921-940] [941-960] [961-980] [981-1000] [1001-1020] [1021-1040] [1041-1060] [1061-1080] [1081-1100] [1101-1120] [1121-1140]

1. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2020
Babuchowska K. Wpływ zniesienia kwot mlecznych na funkcjonowanie gospodarstw specjalizujących się w produkcji mleka pdf
2. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Waśkowski Z. DETERMINANTS OF THE CO-CREATION OF CONSUMER VALUE ON THE SPORTS EVENT MARKET pdf
3. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Kowalska M. THE BLOG AS A COMMUNICATION TOOL IN THE ASSESSMENT OF YOUNG CONSUMERS - THE RESULTS OF EMPIRICAL RESEARCH pdf
4. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2020
Hubeni Y., Krupa O., Krupa V., Raiter N. Globalization and Local Determinants of HORECA Customers Market Behavior in the Wholesale Food Market pdf
5. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2020
Twardowska A. Wyrównywanie się cen gruntów rolnych w krajach Unii Europejskiej pdf
6. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2020
Maciejewski G. Typy gospodarstw domowych ze względu na ich zachowania na rynku żywności pdf
7. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Zaleska M. Rezerwy walutowe - „Rzecz Święta” pdf
8. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2020
Ceylan N. Policy Assessment of Wheat Production in Turkey pdf
9. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2020
Kucharska B., Malinowska M. Pokolenie Y na rynku żywności – perspektywa placówek gastronomicznych pdf
10. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Barczyk R. Podstawy teoretyczne stabilizacyjnej roli narzędzi fiskalnych w gospodarce rynkowej pdf
11. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Gostomski E., Lepczyński B. Metodyczne i rynkowe aspekty ratingu listów zastawnych – doświadczenia z rynku niemieckiego pdf
12. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Mielus P. IMPACT OF PANELISTS ON WIBOR RATES – HYBRID APPROACH pdf
13. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Kondak A., Konior A., Tarczydło B. SELECTED UNDERTAKINGS OF SHARING TRANSPORT SERVICES BY CONTEMPORARY CONSUMERS: RESEARCH RESULTS pdf
14. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2019
Hamulczuk M., Makarchuk O., Sica E. Price Behaviour and Market Integration: Preliminary Evidence from the Ukrainian and European Union Rapeseed Markets pdf
15. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2019
Chądrzyński M., Gruziel K., Wyszomirska M. Polityka społeczna realizowana w gminie wiejskiej pdf
16. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2019
Filipiak T., Maciejczak M. WORK PRODUCTIVITY IN WINE FARMS IN SELECTED COUNTRIES OF THE EUROPEAN UNION pdf
17. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Konarzewska U., Michalczuk G. Znaczenie raportowania niefinansowego w inwestowaniu społecznie odpowiedzialnym pdf
18. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2019
Zawadzka D. Rynek wołowiny w Rosji w latach 1990-2017 i w 2018 r. pdf
19. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2019
Zawadzka D. Wybrane aspekty rynku prosiąt w Polsce, Niemczech i Danii pdf
20. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Gomoła B., Jaska E., Werenowska A. Wykorzystanie influencer marketingu w kreowaniu wizerunku marki pdf